تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزانه به ۵۰۰ نفر از زائرین در شهر سامرا خدمات پزشکی ارائه می شود

ساعت: 16:09 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421523

مسئول تیم پزشکی موکب اداره کل اوقاف و امور خیره استان زنجان در شهر سامرا:

مسئول تیم پزشکی موکب اداره کل اوقاف و امور خیره استان زنجان در شهر سامرا گفت: روزانه به 500 نفر از زائرین در شهر سامرا خدمات پزشکی ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; خلیل اوصالی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم پزشکی زنجان برای ارائه خدمات به زائران در شهر سامرا حضور پیدا کرده است، اظهار داشت: تمامی خدمات پزشکی اعم از اعزام به بیمارستان، تزریقات، پانسمان، ارائه دارو و دیگر خدمات پزشکی در این محل به زائران ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه به تمامی مراجعه کنندگان خدمات ارائه می شود، عنوان کرد: تیم پزشکی زنجان از دو روز پیش در شهر سامرا مستقر شده است.

مسئول تیم پزشکی موکب اداره کل اوقاف و امور خیره استان زنجان در شهر سامرا با بیان اینکه روزانه حدود 500 نفر از زائران از خدمات پزشکی موکب زنجان بهره مند می شوند، افزود: علاوه بر زائران استان زنجان زائران دیگر استانها و همچنین دیگر کشورها نیز از این خدمات بهره مند می شوند.

اوصالی با بیان اینکه توفیق خدمت به زائران امام حسین (ع) قابل وصف نیست، تصریح کرد: ما برای نوکری به زائران امام حسین (ع) در این مکان حاضر شده ایم.

وی خاطرنشان کرد: برادران عراقی همکاری خوبی با تیم پزشکی زنجان در سامرا دارند.

مسئول تیم پزشکی موکب اداره کل اوقاف و امور خیره استان زنجان در شهر سامرا گفت: اداره کل اوقاف استان زنجان خدمات خوبی را به زائران ارائه می کنند که خدمات پزشکی یکی از این نوع خدمات است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزانه به ۵۰۰ نفر از زائرین در شهر سامرا خدمات پزشکی ارائه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..