تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال زائرین از موکب زنجان در شهر سامرا/ بخشی از هزینه های موکب زنجان از محل کمک های مردمی است

ساعت: 16:08 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421525

رئیس اداره تحقیق اوقاف استان زنجان از استقبال ویژه زائرین از موکب زنجان در شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; غلامرضا نظری امروز با حضور در موکب زنجان در سامرا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب اداره کل اوقاف زنجان از محل موقوفات مرتبط در سامرا بر پا شده است.

وی با بیان اینکه این موقوفات قید زمان و مکان ندارند، ابراز کرد: این موقوفات که در برپایی موکب مورد استفاده قرار می گیرند در راه سید الشهدا(ع) می باشند و هیچ قیدی که در کجا مصرف شوند، ندارند.

رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه بخش دیگری از هزینه این موکب از محل کمک های مردمی بوده است، افزود: برخی از متولیان این حوزه نیز کمک هایی را برای برپایی این موکب داشته اند که نیت هایشان هزینه در راه عزاداری سیدالشهدا(ع) است.

وی با تاکید بر اینکه ما اجازه استفاده از موقوفات دیگر در این راه نداریم، بیان کرد: سال گذشته 600میلیون تومان برای برپایی موکب ها در سامرا هزینه شده بود که بیش از 100میلیون تومان آن از محل کمک های مردمی بوده است.

نظری با اشاره به وظایف اداره تحقیق اوقاف استان زنجان عنوان کرد: وظایف این اداره بررسی موقوفات هزینه شده در محل های مورد نظر است.

رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تطبیق اجرای موقوفات با وقف نامه از وظایف این اداره است، گفت: ما مراقب این هستیم تا مبادا انحرافی در اجرای موقوفات پیش بیاید.

وی با اشاره به اینکه امسال چهارمین سالی است که در سامرا حضور داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موکب در منطقه محروم برپا شده است استقبال ویژه ای را از طرف زائران شاهد هستیم.

نظری با بیان اینکه هر سال به دنبال ارتقا خدمات ارائه شده به زائران هستیم، تصریح کرد: هر سال تعداد موکب های برپا شده در شهر سامرا افزایش می یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال زائرین از موکب زنجان در شهر سامرا/ بخشی از هزینه های موکب زنجان از محل کمک های مردمی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..