تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مفقود شدن کوهنورد لرستانی در دماوند/ تلاش ۷ روزه نجات‌گران در جستجوی کوهنورد

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421618

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به ادامه جست‌وجوها در روز هفتم گفت: عملیات جست‌وجو در روز هفتم با حضور 2 تیم از پایگاه امداد کوهستان رینه و جمعی از کوهنوردان این شهر در منطقه زیر گوسفندسرا تا پارکینگ مسیر جنوبی ادامه پیدا کرد اما متاسفانه اثری از کوهنورد مفقود پیدا نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جمشید نیک‌زاد در گفت‌و‌گویی از بی‌نتیجه ماندن ۷ روز تلاش شبانه‌روزی نجات‌گران این جمعیت در عملیات جستجو و نجات کوهنورد لرستانی کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات قله دماوند خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس تلفنی با  مرکز ۱۱۲ هلال احمر مبنی بر مفقود شدن الف_عظیمی کوهنورد ۲۶ ساله لرستانی در ارتفاعات دماوند، بلافاصله تیم جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان آمل به منطقه اعلام شده اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این تماس در ساعت 19 و 30 دقیقه برقرار شد، گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نجاتگران این جمعیت به منطقه مورد نظر اعزام و عملیات جست‌وجو در قسمت‌های پایینی یال‌های جنوبی، لومر یک و ۲، وزان و جناقی آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در ادامه تصریح کرد: در دومین روز جست‌وجو 2 تیم از کافردره و لومر یک تا بارگاه سوم دماوند صعود کردند که بررسی جان پناه‌ها و نقاط حادثه خیز بی‌نتیجه بود.

این مسئول با اشاره به درخواست بالگرد جهت ادامه عملیات جست‌وجو و نجات در سومین روز گفت: یال‌های کرنا، ملاخوران، جنوبی، لومر یک و ۲، وزان، جناقی و همچنین دره‌های مابین از ارتفاعات 2 هزار و 200 تا چهار هزار متری و کافر دره مجددا بررسی شد اما متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد.

نیکزاد درباره ادامه عملیات جست‌وجو و نجات در روزهای بعد یادآور شد: تیم‌های جست‌وجو و نجات در روزهای پنجم و ششم مجددا از مسیر جنوبی صعود و منطقه از 2 جهت تا ارتفاع سه هزار و 800 متری در نقاط حادثه خیز و جان پناه‌ها بررسی شد که متاسفانه بی‌نتیجه بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در پایان با اشاره به ادامه جست‌وجوها در روز هفتم خاطرنشان کرد: عملیات جست‌وجو در روز هفتم با حضور 2 تیم از پایگاه امداد کوهستان رینه و جمعی از کوهنوردان این شهر در منطقه زیر گوسفندسرا  تا پارکینگ مسیر جنوبی ادامه پیدا کرد اما متاسفانه اثری از کوهنورد مفقود پیدا نشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مفقود شدن کوهنورد لرستانی در دماوند/ تلاش ۷ روزه نجات‌گران در جستجوی کوهنورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..