تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ۹۲۷ نفر در تصادفات رانندگی ۳ ماهه تابستان در پنج سال

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421617

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: میزان تلفات حوادث رانندگی سه ماهه تابستان پنج ساله (از سال 93 تا 97) در استان 927 نفراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی عباسی طی گفت‌وگویی میزان تلفات حوادث رانندگی سه ماهه تابستان پنج ساله (از سال 93 تا 97) در استان مازندران را 927 اعلام کرد که اظهار کرد: از این تعداد 725 نفر مرد و بقیه زن هستند.

وی افزود: با افزایش حجم سفرها در آخرین ماه فصل تابستان و بالا رفتن میزان تردد در جاده‌های مازندران آمار حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن نیز افزایش می‌یابد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اضافه کرد: در ماه‌های تابستان، مرداد با 332 بیشترین ماه و شهریور با 308 و تیر با 287 در رتبه های بعدی قرار دارند.

این مسؤول بیان کرد: همچنین در سال 95 ، مرداد ماه با 82 فوتی بیشترین فوتی گزارش شده است.

عباسی تصریح کرد: بر این اساس عابران پیاده با 267 بیشترین فوتی و موتورسوار با 249، سرنشین با 200، راننده با 193، دوچرخه‌سوار با 18 مورد به‌ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی یادآور شد: براساس گزارش ارسالی از مراکز پزشکی قانونی استان 713 نفر در محور برون شهری و بقیه درون شهری هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: ساری با 158، بابل با 120 و آمل با 117 نفر بیشترین فوتی و فریدونکنار با 14 مورد کمترین فوتی گزارش شده است.

عباسی ادامه داد: از تعداد کل فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در این مدت 782 نفر بومی و بقیه غیربومی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه کنترل و کاهش آمار تصادفات، رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان، استفاده از پل عابر پیاده، نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ۹۲۷ نفر در تصادفات رانندگی ۳ ماهه تابستان در پنج سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..