تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور ۴۶ هزار و ۱۹۰ روادید برای زائران مازندرانی

ساعت: 15:01 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421605

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: 45 هزار و ۱۹۰ روادید تاکنون برای زائران مازندرانی آیین اربعین حسینی صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حبیب الله ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تا کنون ۴۶ هزار و ۱۹۰ روادید برای زائران مازندرانی آیین اربعین حسینی صادر شده است.

وی افزود: ۴۸ هزار و ۷۶۷ نفر تا کنون برای حضور در مراسم اربعین در سامانه سماح نام نویسی کردند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه ۲۲۰ دفتر زیارتی فعال در مازندران آماده دریافت گذرنامه زائران مراسم اربعین هستند، گفت: کنسولگری موقت عراق در ساری، ۲۴ ساعت پس از دریافت گذرنامه، روادید زائران را صادر می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه مشتاقان حضور در مراسم اربعین حسینی تنها با نام نویسی در سامانه سماح به این سفر معنوی مشرف می‌شوند، افزود: زائران حسینی برابر قوانین و مقررات، از خدمات بیمه‌ای نیز بهره مند می‌شوند.

ساداتی از زائران مازندران خواست در هنگام سفر ارز (دینار یا دلار) همراه خود به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه پارسال ۴۳ هزار مازندرانی در آیین پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند، گفت: پیش بینی می‌شود امسال نیز همین تعداد هم استانی به این سفر معنوی مشرف شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور ۴۶ هزار و ۱۹۰ روادید برای زائران مازندرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..