تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه پیاده روی اربعین نمایش عزت اسلامی است/ میزبانی از ۴۰۰۰ زائر در موکب یحیی بن زید(ع) گنبد

ساعت: 15:51 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421620

مسول ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس گفت: حماسه پیاده روی اربعین نمایش عزت اسلامی است، چرا که از هر ملیت و نژاد به حرمت زائری اباعبدالله در موکب ها مورد استقبال قرار می گیرند و خدمات مختلفی به آنها ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، رمضانعلی خالقی مسول ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دولت و ملت عراق به عنوان میزبانان این حرکت فرهنگی به صورت مداوم در حال آماده سازی و تدارک پذیرایی از زائران هستند.

وی ادامه داد: موکب یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس نیز با این هدف با همراهی و همکاری متولیان حسینیه عترت الطاهره اهالی بصره در کربلای معلی برپا شده است.

Mokeb 1

خالقی افزود: تاکنون به حدود ۴ هزار زائر در بخش اسکان و طعام و سایر غرفه های صلواتی از جمله خیاطی و آرایشگری و بهداشت خدمات داده شده است و خدمات جانبی از جمله خدمات بهداشت و درمان ، چای صلواتی ایرانی و عراقی و دمنوش های مختلف صلواتی ارائه می شود. 

وی خاطرنشان کرد: تا ظهر روز سوم در درمانگاه موکب یحیی بن زید(ع) به بیش از ۱۹۰۰ نفر خدمات درمانی ارائه شده است. 

Mokeb 1

Mokeb 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه پیاده روی اربعین نمایش عزت اسلامی است/ میزبانی از ۴۰۰۰ زائر در موکب یحیی بن زید(ع) گنبد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..