تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح سامانه مانیتورینگ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وابخیزداری خراسان رضوی

افتتاح سامانه مانیتورینگ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وابخیزداری خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رضا صحرایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در مراسم رژه موتوری و رونمایی از ۸۰دستگاه موتور یگان حفاظت گفت: اگر ما یگان مقتدر می‌خواهیم باید سازوکار آن اقتدار را هم را فراهم آوریم. من بسیار خرسند هستم که یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی به عنوان یگان برتر شناخته شده است.


وی افزود: من اعتقاد دارم باید بهترین و به روز‌ترین تجهیزات برای کارکنان تهیه شود و این در برنامه آینده با جدیت پیگیری می‌شود.


صحرایی خاطرنشان کرد: امروز سامانه مانیتورینگ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی را افتتاح کردیم و به کمک این سامانه اگر در عرصه عملیات مشکلی برای اعضا به وجود آید به صورت خودکار سیستم تشخیص داده و کمک‌های لازم را به آن منطقه می‌فرستد.


وی افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای استفاده پهباد در عملیات‌ها صورت گرفته است. به کمک این تکنولوژی در جا‌هایی که امکان گشت زنی نیست و در مناطق صعب العبور ماموریت را به انجام برسانیم هم چنین همکاران ما در پایگاه داده‌های مکانی هم برنامه‌ای را طراحی کردند که در آینده بتوانیم از این نرم افزار برای پیاده سازی مختصات اراضی استفاده کنیم.


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی در پایان اظهار داشت: مباحث حفاظت روش‌های مختلفی دارد که به هیچ عنوان نمیتوان با هم جایگزین کرد، هیچ وقت حفاظت مشارکتی نمی‌تواند جای حفاظت فیزیکی را بگیرد در همه کشور‌ها حفاظت فیزیکی روشی مرسوم است. در خوشبینانه تمرین حالت ممکن حفاظت مشارکتی ۳۰ درصد بهره وری دارد در حالی که ۷۰ درصد بهره وری را حفاظت فیزیکی انجام میدهد.

انتهای پیام// م.ص

حفاظت مشارکتی ۳۰ درصد بهره وری دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح سامانه مانیتورینگ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وابخیزداری خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..