تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس دفتر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در کردستان منصوب شد

رئیس دفتر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در کردستان منصوب شد به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با صدور حکمی از سوی مهدی وکیل پور دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، محرم وزیری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به عنوان مسئول دفتر این حزب در استان کردستان منصوب و معرفی شد.

محرم وزیری مسئول دفتر جدید حزب عدالت و توسعه ایران اسلامی چندی قبل نیز در انتخابات داخلی این حزب به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی انتخاب شده بود.

محرم وزیری مسئول دفتر حزب اعتدال و توسعه ایران اسلامی در استان کردستان هم اکنون معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج است.

وی یکی از فعالان سیاسی در استان کردستان است که پیش از این در انتخابات مختلف ریاست جمهوری به عنوان مسئول ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای مورد حمایت جریان اصولگرایی فعالیت داشته است.

انتهای پیام/م

انتصاب رئیس دفتر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس دفتر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در کردستان منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..