تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید رهبر انقلاب به گسترده شدن مساله استاندارد بر همه کالاها

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ نیره سادات پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ظهر امروز در مراسم روز جهانی استاندارد در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به ضرورت تدبیر در امور گفت: باید قدر نعمت‌های الهی را بدانیم و به عنوان احسن مخلوقات به صورت بهینه از نعمت‌های خداوند استفاده کنیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: مساله استاندارد یک مساله همه جانبه است و رهبر معظم انقلاب در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به گسترده شدن مساله استاندارد به همه کالاها تاکید کردند، در سال 96 قانون ارتقای نظام استانداردسازی به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید و این قانون ابلاغ شد و براساس آن وظایف سازمان استاندارد افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در کشورمان به دلیل اعتقاد به اسلام، سرآمد استاندارد در دنیا بودیم، در آیات مختلف قرآن به مساله استاندارد توجه شده است و در دوره‌های ایران باستان هم این مساله مورد توجه مردم بود.

پیروزبخت مساله استاندارد را برای همه سازمان‌ها ضروری دانست و تصریح کرد: همه بخش‌ها باید استاندارد را در سیستم خود اعمال کنند و سازمان استاندارد بر این مساله نظارت می‌کند، این سازمان زیرنظر مستقیم رئیس جمهور به صورت مستقل فعالیت دارد.

وی ادامه داد: تنها مرجع صدور پروانه حلال در کشور، سازمان استاندارد است و این سازمان در چند سال اخیر جایگاه خودش را در فضای بین الملل ارتقا داد.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: امسال شعار روز جهانی استاندارد، استانداردهای بین المللی و چهارمین انقلاب صنعتی است، اکنون شاهد رسوخ مساله استاندارد به فضاهای دانشگاهی و مدارس هستیم و استانداردهایی برای عملکرد این فضاها تدوین شده است.

پیروزبخت نظام جمهوری اسلامی ایران را حامی استاندارد دانست و اضافه کرد: در حال تدوین استاندارد ضد رشوه و فساد اقتصادی در سازمان استاندارد هستیم، چنین استانداردهایی کشور را به سمت توسعه پایدار هدایت می‌کند.

انتهای پیام/ت

تدوین استاندارد ضد رشوه و فساد اقتصادی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید رهبر انقلاب به گسترده شدن مساله استاندارد بر همه کالاها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..