تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین دموکراسی دانش آموزان در مدارس بوکان

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421529

بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در بیش از ۳۶۵ مدرسه شهرستان بوکان در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با هدف بهره مندی از توانمندی و تقویت روحیه خودباوری و مسئولیت پذیری دانش آموزان از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه اول آبانماه۱۳۹۷ همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان بوکان آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش بوکان در حاشیه این انتخابات که بصورت پایلوت در مدرسه حضرت فاطمه(س) برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی نوعی تمرین دموکراسی است و توسعه قدرت تصمیم سازی و بهبود نظام تصمیم گیری در آموزش و پرورش از طریق مشارکت دانش آموزان امکان پذیر است.

سلیمان مام عزیزی با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی یکی از ارکان مدارس بوده و نقش پررنگ و تاثیر گذاری دارند گفت: نتیجه مشارکت دانش آموزان در اداره امور مدارس موجب ایجاد روحیه خودباوری، جامعه پذیری، مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری است.

وی ادامه داد: این انتخابات از صبح روز سه شنبه یکم ابان ماه و به مدت یک روز در ۳۶۵ مدرسه شهری و روستای این شهرستان در حال برگزاری است.

مام عزیزی تصریح کرد: در این انتخابات که تمام ساز و کار آن از هیئت های اجرای تا نظارت بر عهده دانش آموزان بوده، بیش از ۳۶ هزار دانش اموز واجد شرایط در ۳۶۵ صندوق اخذ رای حاضر و منتخبین خود را انتخاب می کنند.

رئیس آموزش و پرورش بوکان افزود: در این انتخابات بیش از ۸۳۰ نفر به عنوان اعضای شورای مدارس شهرستان بوکان انتخاب می شوند و امید است در هفته اینده نیز شاهد برگزاری انتخابات دانش اموزی شهرستان با حضور این افراد باشیم.

وی در پایان یاداور شد: اعضای شوراهای دانش اموزی شهرستان بوکان طی چند سال گذشته موفق به حضور در شورای دانش اموزی کشوری و استانی نیز شده اند که این نشان می دهد دانش اموزان بوکانی می توانند همچنان که در مسائل علمی پیشتاز هستند در مسائل تصمیم گیری نیز خوش بدرخشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین دموکراسی دانش آموزان در مدارس بوکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..