تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری بخش خصوصی در ۵ منطقه نمونه گردشگری اردبیل

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421524

سرپرست معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل:

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پنج منطقه نمونه گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،  ناصر محمودی یش از ظهر امروز در خصوص آخرین وضعیت فعالیت سرمایه گذاران در مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری اردبیل درجمع خبرنگاران اظهار داشت: از 36 منطقه نمونه گردشگری در استان اردبیل در پنج مورد موافقت اصولی صادر شده است.

وی افزود: در دو منطقه نمونه گردشگری نیز صدور موافقت اصولی در دست بررسی است و به زودی در این مناطق پروژه های گردشگری عملیاتی می شود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: همچنین در اغلب روستاهای هدف گردشگری مجوز بوم گردی صادر می شود.

محمودی با اذعان به تعریف 12 روستای هدف گردشگری در استان تاکید کرد: در اغلب روستاها تاسیسات گردشگری احداث شده و یا در حال تعریف و اجرا است.

وی همچنین با اشاره به صدور فراخوان مطالعه 25 سایت گردشگری در سطح استان  تصریح کرد: در پی انتشار فراخوان و بررسی شرکت های متقاضی، هفت سایت جهت مطالعه به شرکت های مشاور واگذار شده است.

به گفته سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تمامی پروژه های سرمایه گذاری به ویژه پروژه هایی با قابلیت اشتغال زایی مورد حمایت است.

محمودی گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران در صورتی که مدارک ارائه شده پروژه ها کامل ارائه شود تنها در مدت یک هفته موافقت اصولی اولیه صادر می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری بخش خصوصی در ۵ منطقه نمونه گردشگری اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..