تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تورهای فاقد مجوز قانونی در اردبیل ساماندهی می‌شوند

ساعت: 14:06 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421516

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ساماندهی تورهای فاقد مجوز قانونی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،صغری فرشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ساماندهی تورهای گردشگری، تورهای فاقد مجوز شناسایی می شود.

وی افزود: در ادامه شرایط فعالیت قانونی به تورها تشریح شده و همچنین تذکر شفاهی به تورهای فاقد مجوز ابلاغ می شود؛ البته این اقدام از سوی تورهای بدون مجوز مورد استقبال قرار گرفته و تعدادی اقدام به کسب مجوز کرده اند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: طی روزهای گذشته 20 تذکر شفاهی ابلاغ شده است.

فرشی تصریح کرد: افراد علاقه مند می توانند بعد از دریافت کارت تورلیدری با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به تعریف و اجرای تور گردشگری اقدام کنند.

وی تاکید کرد: به منظور ساماندهی تورهای غیرمجاز در صورت نیاز جلسات هم اندیشی با نهادها و دستگاه های مرتبط از جمله هیئت کوهنوردی استان و نیروی انتظامی برگزار می شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: فعالیت تورهای فاقد مجوز قانونی مورد تائید اداره کل نبوده و مشکلاتی را به دنبال دارد که با طرح ساماندهی بی شک بخش قابل توجهی از این مشکلات حل و فصل خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تورهای فاقد مجوز قانونی در اردبیل ساماندهی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..