تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسیم ادبی بازیگر «شیروانی داغ» شد

نسیم ادبی به نمایش «شیروانی داغ» اثر ایوب آقاخانی پیوست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر پوشه، این بازیگر در نقش «مگی» به جمع بازیگران نمایش اقتباسی جدید ایوب آقاخانی افزوده شد و این‌گونه ترکیب بازیگران هفت‌نفره‌ی جدیدترین تولید گروه تئاتر پوشه کامل شد.

پیش‌تر نیز حضور امیرعلی دانایی، فریبا متخصص، لیلا بلوکات، وحید آقاپور، فرید سجادی حسینی و وحید نفر برای ایفای نقش در این نمایش اعلام‌ شده بود.

نمایش «شیروانی داغ» با نگاه به یکی از شهیرترین آثار تنسی ویلیامز توسط ایوب آقاخانی و رضا بهاروند دراماتورژی و بازنویسی شده و برای نخستین بار از آخرین روز آبان ماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه‌ی ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

 «شیروانی داغ» تولید موسسه پوشه هنر پارس با مدیریت ایوب آقاخانی است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسیم ادبی بازیگر «شیروانی داغ» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..