تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای قتل جمال خاشقجی به سینما کشیده شد

در پی قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد به سیاست‌های عربستان در کنسولگری عربستان در استانبول، شرکت بریتانیایی Vue به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های زنجیره ای سینمایی دنیا پروژه در حال اجرای خود در ۳۰ سینمای عربستان را به حالت تعلیق در آورد.

روزنامه گاردین در گزارشی به نقل از تیم ریچارد از مدیران ارشد و بنیانگذار شرکت Vue آورده است: «مانند دیگر شرکت ها نگرانیم. منتظریم ببینیم در هفته های آینده چه اتفاقی می افتد.»

همچنین ریچارد از حضور نیافتن شرکت Vue در کنفرانس موسوم به آینده سرمایه گذاری در عربستان در ۲۳ تا ۲۵ ماه اکتبر برابر با ۱ تا ۳ آبان ماه خبر داده است.

جمال خاشقچی

با رفع شدن قانون ممنوعیت سینما، سال گذشته عربستان اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ در مجموع ۳۰۰ سینما در سراسر این کشور احداث کند.

پیشتر دیوید شویمر مدیرعامل بورس لندن (LSE) سفر خود به عربستان سعودی برای شرکت در کنفرانس مذکور را لغو کرده بود.

درپی قتل جمال خاشقجی ریچارد برانسون بنیانگذار گروه شرکت های تکنولوژی و سرمایه گذاری بین المللی ویرجین مسئولیت خود به عنوان مدیر ۲ پروژه توریستی در عربستان را به حالت تعلیق در آورده بود. افزون بر این برانسون پروژه سرمایه گذاری ۱ میلیاردی خود در عربستان را معلق کرده است.

241243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای قتل جمال خاشقجی به سینما کشیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..