تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس: فرشید هکی خودسوزی کرده است

رئیس پلیس پایتخت گفت: پزشکی قانونی صریحاً در نظریه خود اعلام کرد که فرشید هکی خودسوزی کرده و به قتل نرسیده است

جنازه سوخته باغ فیض


سردار حسین رحیمی در حاشیه مرحله چهارم طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران درباره جزئیات مرگ فرشید هکی اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته خبری به کلانتری 140 باغ فیض مبنی بر آتش گرفتن یک خودرو و قرار داشتن یک جنازه سوخته داخل آن، رسید که بلافاصله عوامل کلانتری و پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های اولیه صورت گرفته، خانواده این فرد احضار شدند و نظریه پزشکی قانونی به پلیس ارسال شد، پزشکی قانونی در شرح نظریه خود صریحا اعلام کرد که این فرد دست به خودسوزی زده است.

وی متذکر شد: بنابر اظهارات خانواده متوفی، وی مدت زیادی از زندگی ناراحت بود و چندین بار اعلام کرده بود که قصد خودکشی دارد.

رحیمی در واکنش به اظهارات برخی در فضای مجازی مبنی بر قتل هکی، متذکر شد: این اقدامات تشویش اذهان عمومی است و قطعا دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی کرده، برخورد می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس: فرشید هکی خودسوزی کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..