تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع باشگاه تراکتورسازی در قبال فشار هواداران / مخالفت پرشورهای تبریزی با انتشار قراردادها

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه تراکتورسازی از سوی محافل هواداری فوتبال تبریز برای انتخاب سرمربی جدید به شدت تحت فشار قرار گرفته است و آنها معتقدند که باشگاه نباید فرصت ها را از دست بدهد چرا که به تدریج فاصله میان سرخپوشان تبریزی و تیم ها در صدر جدول فاصله می افتد.

علاوه بر این باشگاه تراکتورسازی درباره این موضوع سکوت کرده که کمی عجیب است اما گفته می شود که باخت این تیم تبریزی به تیم نفت تهران باعث شده تا فرصت به تقوی تا پایان نیم فصل اول منتفی شود.

مصطفی موسوی زنوز مدیرروابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موضوعاتی که درباره وضعیت سرمربی جدید تیم مطرح می شود گمانه زنی رسانه هاست و تصمیمی در این باره گرفته نشده است. همچنین ما باید به تقوی فرصت بدهیم تا توانایی خود را در هدایت تیم ما نشان بدهد.

مخالفت باشگاه تراکتورسازی با انتشار مبلغ قراردادها

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان چند روز پیش مدعی شد که هزینه های چند باشگاه در فصل نقل و انتقالات زیاد بوده است و گفته شد که تراکتورسازی در بین باشگاه های پرخرج لیگ برتر است.

البته باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که با وجود اینکه این باشگاه خصوصی است اما مبلغ قراردادهای بازیکنان معقول است و نسبت به سایر تیم ها زیاد نیست.  همچنین  موسوی زنوز مدیرروابط عمومی تراکتورسازی اعلام کرد که انتشار قراردادها در هیچ جای دنیا متداول نیست و سازمان لیگ شفاف سازی می کند و نیازی به انتشار قراردادها از سوی سایت باشگاه نیست.   

علت غیبت هواداران در تمرین تراکتورسازی مشخص شد 

  تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی از زمان حضور تقوی در این تیم تبریزی پشت درهای بسته برگزار می شود و این موضوع باعث شده که ارتباط هواداران با تیم محبوب خود دور شوند.

طبق اعلام موسوی زنوز مدیر روابط عمومی تیم فوتبال تراکتورسازی به علت حساسیت برخی از بازی ها، تمرینات این تیم تبریزی  پشت درهای بسته برگزار می شود تا تیم به ثبات برسد و بعد از آن تقوی درباره حضور یا حضور نداشتن تماشاگران در تمرینات تصمیم می گیرد.

علاوه بر این جابه جایی زمین تمرین تراکتورسازی و انتقال تمرینات به ورزشگاه بنیان دیزل باعث شده که تمرینات این تیم تبریزی در غیاب هواداران و اصحاب رسانه برگزار شود.

یک بازیکن سرباز از لیست تراکتورسازی خارج می شود 

هادی اسلامی خواه بازیکن سرباز طی تفاهم صورت گرفته میان مدیران عامل تراکتورسازی و بادران رضایت نامه اش صادر شد و بعد از خدمت سربازی هم در این تیم تبریزی می ماند.

البته حضور اسلامی خواه بعد از خدمت سربازی در تیم تراکتورسازی منوط به این موضوع است که یک بازیکن سرباز از لیست این تیم تبریزی خارج شود.

بیشتر بخوانید: 

حلالی : تراکتورسازی به یک مربی با دانش و انگیزه نیاز دارد پروژه مرموز و فرسایشی تراکتورسازی برای جذب سرمربی مذاکره مخفیانه مالک تراکتورسازی با گزینه های مربیگری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع باشگاه تراکتورسازی در قبال فشار هواداران / مخالفت پرشورهای تبریزی با انتشار قراردادها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..