تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوونتوس-منچستر در نمایش"با&

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته سوم مرحله گروهی فصل 19-2018 لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری هشت مسابقه در چهار گروه دوم آغاز می شود.

گروه E

آئک آتن - بایرن مونیخ (ساعت 20 و 25 دقیقه)

تیم بایرن مونیخ آلمان امشب در حالی در ورزشگاه اسپایروس لوئیز شهر آتن به مصاف آئک آتن می رود که این روزها شرایط خوبی ندارد. بایرن اگرچه در بازی آخر خود در بوندس لیگا، شنبه شب سه بر یک وولفسبورگ را برد اما هنوز از وضعیت قرمز خارج نشده است.پیش از این برد، باوارایی ها چهار دیدار پیاپی بود که رنگ پیروزی را ندیده بودند و نیکو کواچ سرمربی کروات این تیم، هر روز خبرهایی مبنی بر اخراجش از این باشگاه را می شنید. بایرن اگر امشب موفق به شکست آئک آتن شود، تا حدودی از بحران موجود خارج می شود.

بایرن مونیخ در دو بازی قبلی اش در لیگ قهرمانان 4 امتیاز به دست آورده است و حریف یونانی اش هر دو بازی اش را باخته است.

بایرن مونیخ تولیسو ، کومان و ریبری  را برای بازی امشب نخواهد داشت.لوپز ،لیوایا ، مانتالوس ، پونسه ، آلبیناس و اویکونومو نیز غایبان آئک آتن هستند.

دیدار امشب نخستین تقابل تاریخ دو تیم خواهد بود.

بایرن مونیخ در رقابتهای اروپایی هرگز به تیمی از یونان نباخته است. (هفت پیروزی و دو تساوی)

بایرن مونیخ در 11 بازی از 12 بازی آخرش در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.

آئک آتن هفت بار در رقابتهای اروپایی با تیم های آلمانی بازی کرده که در پنج بازی شکست خورده است.

در حال تکمیل

آژاکس - بنفیکا (ساعت 22 و 30 دقیقه)

گروه F

شاختار دونتسک - منچسترسیتی (ساعت 22 و 30 دقیقه)

تیم فوتبال منچسترسیتی پس از باخت شوکه کننده در بازی نخست مقابل لیون، در بازی دوم مقابل هوفنهایم توانست به سختی و در دقایق پایانی به پیروزی برسد و اکنون به سه امتیاز پس از لیون در رتبه دوم جدول قرار دارد. شاگردان پپ در رقابتهای لیگ برتر انگلیس نیز شرایط بسیار خوبی دارند و با 23 امتیاز از 9 مسابقه در صدرجدول رده بندی قرار دارند. آنها در بازی آخر با پنج گل برنلی را شکست دادند تا نشان دهند در اوج آمادگی قرار دارند.

از سوی دیگر، شاختار دونتسک نیز همانند منچستر سیتی صدرنشین لیگ کشورش اوکراین است. آن ها در دو بازی قبلی شان در فصل جدید لیگ قهرمانان دو تساوی 2-2 مقابل لیون و هوفنهایم به دست آورده اند تا با 2 امتیاز در رده سوم جدول گروه ششم قرار داشته باشند.

خبر خوب برای سیتیزن ها بازگشت کوین دی بروینه ستاره بلژیکی به ترکیب این تیم است.این بازیکن در بازی برنلی نیز برای دقایقی بازی کرد و برای این مسابقه کاملا آماده است اما با این حال سیتی مصدومان زیاد دیگری برای این بازی دارد. براوو، دنیلو، مانگالا، دلف، گوندوغان و ساندلر مصدومان منچستر برای این مسابقه هستند. تایسون نیز تنها مصدوم شاختار برای این دیدار است.

این مسابقه سومین تقابل شاختار و سیتی است. این دو تیم در مرحله گروهی فصل قبل نیز با هم در یک گروه بودند که سیتیزن ها در منچستر دو بر صفر بردند و شاختار در اوکراین دو بر یک پیروز شد.

شاختار هرگز مقابل تیم های انگلیسی در رقابتهای اروپایی در خانه خود شکست نخورده است. (پنج پیروزی و دو تساوی)

منچسترسیتی چهار دیدار از شش بازی اخیر خارج از خانه خود را در لیگ قهرمانان برده است.

در حال تکمیل

هوفنهایم - لیون (ساعت 22 و 30 دقیقه)

گروه G

رئال مادرید - ویکتوریا پلژن (ساعت 22 و 30 دقیقه)

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان این روزها شرایط بسیار بدی را پشت سر می گذارد و در بحران است. رئال امشب در حالی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف ویکتوریا پلژن می رود که از پنج دیدار آخرش در لالیگا و لیگ قهرمانان، در چهار مسابقه شکست خورده و یک تساوی به دست آورده است. به نطر می رسد، لوپتگی سرمربی رئال در صورت نتیجه نگرفتن در این دیدار و مسابقه یکشنبه هفته آینده مقابل بارسلونا، دیگری شانسی برای نشستن روی نیمکت کهکشانی ها نخواهد داشت. از آنتونیو کونته به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی لوپتگی یاد می شود. رئال در جدول این گروه با سه امیاز در رتبه سوم است.

در طرف مقابل ویکتوریا پلژن از دو مسابقه قبلی خود یک تساوی و یک شکست کسب کرده استو با یک امتیاز در رتبه چهار این گروه است. ویکتوریا در رتبه دوم جدول لیگ جمهوری چک است و حتی با این شرایط بحرانی رئال، بعید است با دست پر از مادرید برگردد.

این اولین رویارویی تاریخ دو تیم در یک بازی رسمی خواهد بود.
پس از رویارویی با اسپارتاک پراگ در مرحله دوم لیگ قهرمانان اروپای فصل 2001/02، این اولین باری است که رئال مادرید به مصاف یک حریف اهل جمهوری چک می‌رود. آن زمان رئال مادرید هر دو بازی را برد و در نهایت هم برای نهمین بار قهرمان اروپا شد.
ویکتوریا پلژن سومین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند. آنها در هر سه دوره در گروه مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفتند. در دو دوره قبل، هر چهار بازی را به مدافع عنوان قهرمانی واگذار کردند. در مجموع با نتیجه 12-0. فصل 2011/12 با بارسلونا و فصل 2012/13 با بایرن مونیخ.
رئال مادرید از فصل 2008/09 تاکنون در مرحله گروهی بیشتر از یک باخت نداشته است. در آن فصل سفیدپوشان دو بازی رفت و برگشت به یوونتوس را باختند.
از باخت خانگی 2-3 به میلان در اکتبر 2009 تاکنون، رئال مادرید در هیچ یک از 26 بازی خانگی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است. 23 برد و 3 تساوی.
ویکتوریا پلژن در 14 دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک بار موفق به ثبت کلین شیت شده است. برد 1-0 مقابل باته بوریسوف در سال 2011. این تیم در 14 بازی مجموع 35 گل دریافت کرده است.

در حال تکمیل

رم - زسکامسکو (ساعت 22 و 30 دقیقه)

دیگر دیدار این گروه بین تیم های اول و دوم جدول این گروه یعنی زسکامسکو و رم برگزار می شود. رم فصل جدید را بسیار بد آغاز کرده بود و هم در سری آ نتایج بدی می گرفت و هم در لیگ قهرمانان مقابل رئال به سه گل شکست خورد. اما سپس گرگها به خود آمدند و چهار برد پیاپی به دست آوردند از جمله پیروزی پنج گله مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان. رمی ها بازی آخر خود را در سری آ در خانه دو بر صفر به اسپال باختند و به نظر می رسد دوباره جالوروسی از شرایط آرمانی فاصله گرفته است.ده روسی، کولاروف، پروتی و کارسدروپ مصدومان رم هستند.

در طرف مقابل زسکاموسکو تیم سوم جدول رده بندی لیگ روسیه، لیگ قهرمانان را بسیار خود آغاز کرده و در گروهی سخت اکنون در صدر جدول قرار دارند. آنها ابتدا با ویکتوریا مساوی کردند و سپس رئال مادرید را در روسیه شکست دادند.

دو تیم در لیگ قهرمانان دوبار پیش از این با یکدیگر روبرو شدند که در مرحله گروهی فصل 15-2014 بود. در آن فصل رم در خانه پنج بر یک پیروز شد و در روسیه به تساوی یک بر یک دست یافت.

زسکامسکو سه دیدار از هشت دیدار خارج از خانه خود را مقابل تیم های ایتالیایی برده است. (یک مساوی و چهار شکست)

رم هر شش دیدار آخر خانگی خود را در لیگ قهرمانان برده است.

در حال تکمیل

گروه H

منچستریونایتد - یوونتوس (ساعت 22 و 30 دقیقه)

حساس ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان و یکی از جذاب ترین دیدارهای مرحله گروهی این رقابتها، بین دو تیم منچستریونایتد و یوونتوس در ورزشگاه اولدترافورد منچستر برگزار می شود. منچستریونایتد و مورینیو اگر چه از وضعیت قرمز هفته های اخیر کمی فاصله گرفتند اما هنوز هم شرایط مساعد و راضی کننده ای ندارند. نتایج یونایتد در این فصل پرفراز و نشیب بود و حتی از اخراج خوزه مورینیو نیز صحبت می شود. یونایتد ابتدای هفته یک بازی بسیار سخت با چلسی در لیگ برتر داشت که در دقیقه 96 پیروزی را از دست داد و به تساوی دو بر دو رضایت داد. خوزه مورینیو برای این دیدار حساس، الکسیس سانچز ستاره شیلیایی تیمش را که زمزمه های جدایی از تیم و اختلاف با مورینیو شنیده می شد از لیست یونایتد برای این بازی حساس کنار گذاشت.

در طرف مقابل تیم یوونتوس که تا پیش از بازی ابتدای هفته مقابل جنوا و تساوی برابر این تیم، همه بازیهای خود را در فصل جاری با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در شرایط نسبتا خوبی به منچستر سفر کرده است. تنها مشکل آلگری مصدومان یووه هستند که مانژوکیچ نیز به جمع خدیرا و امره جان اضافه شد و این دیدار را از دست داد.

بازگشت رونالدو به ورزشگاه اولدترافورد و تقابل با تیم سابقش، یکی از جذابیت های این مسابقه است. همچنین پوگبا بازیکن سابق یووه نیز امشب مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. ستاره فرانسوی منچستر، این روزها شایعه بازگشتش به یوونتوس نیز شنیده می شود.

در حال تکمیل

یوونتوس در جدول این گروه با شش امتیاز صدرنشین است و یونایتد با چهار امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

این دو تیم پس از مرحله گروهی فصل 03-2002 لیگ قهرمانان اروپا دوباره در این مسابقات به مصاف هم  می روند. در آن فصل شیاطین سرخ هر دو دیدار رفت و برگشت را از بیانکونری بردند.

دو تیم تاکنون 12 بار با هم بازی کردند که هر تیم پنج پیروزی به دست آورده و دو بازی هم مساوی شده است.

منچستریونایتد با یوونتوس بیش از هر تیم دیگری در رقابتهایی اروپایی بازی کرده است. (12 بازی)

یوونتوس در سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است.

منچستریونایتد و یوونتوس هیچ یک در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان گلی نخورده اند.

در حال تکمیل

یانگ بویز - والنسیا (ساعت 20 و 25 دقیقه)

بیشتر بخوانید:

رئال مادرید 1 - لوانته 2/لوپتگی روی لبه تیغ

مسی ال کلاسیکو را از دست داد

اینتر 1 - میلان 0/فتح دلامادونینا با آخرین تیر کاپیتان ایکاردی

انتهای پیام/

پیش بازی هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوونتوس-منچستر در نمایش"با&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..