تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید قرارداد ستاره این روز‌های منچستریونایتد

ستاره فرانسوی منچستریونایتد در تازه‌ترین اظهار نظر خود از موافقت با تمدید قرارداد ۲ ساله با سران شیاطین سرخ خبرداد.

تمدید قرارداد ستاره این روزهای منچستریونایتدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی این روزهای منچستریونایتد که در برابر نیوکاسل وچلسی درخشش قابل توجهی داشت از تمدید قرارداد با شیاطین سرخ تا سال 2022 خبر داد.

با توجه به این که تنها یک سال دیگر از قرارداد آنتونی مارسیال با منچستریونایتد باقی مانده بودسران شیاطین سرخ توانستند با پیشنهاد دستمزد هفتگی معادل 200 هزار یورویی نظر این ستاره را برای باقی ماندن در جمع سرخپوشان اولدترافورد جلب کنند.

در این زمینه مارسیال به سران منچستریونایتد این اطمینان را داد که با حفظ روند گلزنی ودرخشش خود زمینه موفقیت شیاطین سرخ را در رقابت های لیگ برتر ولیگ قهرمانان فراهم کند.

بیشتربخوانید:

"مارسیال" سپر بلای سران منچستریونایتد
چلسی 2 - منچستریونایتد 2/فرار ساری از نخستین شکست فصل در دقیقه 96
منچستریونایتد 3 - نیوکاسل 2/کامبک فوق العاده شیاطین، اخراج مورینیو را به تعویق انداخت

انتهای پیام/

تمدید قراراداد مارسیال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید قرارداد ستاره این روز‌های منچستریونایتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..