تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نمایش‌های بخش مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره کودک

معرفی نمایش‌های بخش مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره کودکبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان؛ سید فاتح بادپروا، مهدی قلعه و مزدک مهیمنی اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بررسی آثار راه پیدا کرده به جشنواره، هفت نمایش را برای اجرا در بخش مسابقه و ۲ نمایش را برای اجرا در بخش جنبی انتخاب و معرفی کردند.

نمایش‌های راه یافته به بخش مسابقه به شرح ذیل معرفی شد:

نمایش «جادوی گل سرخ» نوشته و کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد

نمایش «دوباره» نوشته و کارگردانی مرجان مهر منش از همدان

نمایش «کتاب قدیمی پدربزرگ» نوشته و کارگردانی نرگس خاک کار از تهران

نمایش «گوجی و ووجی» نوشته و کارگردانی حمیدرضا رضایی مجد از همدان

نمایش «وارش» نوشته محمد جعفری با کارگردانی مریم مهدی پور از کیانشهر

نمایش «یه خال سر بنیشیم» نوشته و کارگردانی محسن پورنظری از رودسر

نمایش «رویای درون کودک» نوشته زهرا مریدی با کارگردانی زهره قاسمی از تهران

نمایش‌های بخش جنبی نیز شامل ۲ نمایش «بازی در بازی» نوشته مسعود براهیمی با کارگردانی مشترک دلارام ترکی و مسعود براهیمی از اصفهان و «درباره یک توپ» نوشته و کارگردانی موسی هدایتی از سنندج هستند.

گفتنی است؛ بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از ۲۹ آبان تا ۴ آذر ۱۳۹۷ با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نمایش‌های بخش مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره کودک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..