تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی ۵۳ موکب خدمت‌رسانی به زائران اربعین با کمک‌های مردمی

برپایی ۵۳ موکب خدمت‌رسانی به زائران اربعین با کمک‌های مردمیبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه دوشنبه در جریان بازدید از موکب این سازمان در مرز شلمچه درباره خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: خدمت‌رسانی سازمان اوقاف به زائران اربعین در قالب ۵۳ موکب در شهر‌های عراق و سه مرز چذابه، شلمچه و مهران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ موکب در داخل کشور و ۱۹ موکب در شهر‌های مقدس عراق برپا شده است، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه می‌یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف اسکان، تغذیه، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، خدمات پزشکی و بهداشتی و توزیع بسته‌های فرهنگی را از مهمترین خدمات ارائه شده از سوی مواکب اوقاف برشمرد و گفت: هزینه‌های انجام شده در مواکب از محل هدایای مردمی، خیران و نیات واقفین انجام شده است.

عادل با بیان اینکه معرفت ما به اربعین هر سال عمیق‌تر می‌شود و این از برکات معنوی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) است، افزود: دریای خروشان جمعیت مشتاق به سمت کربلا و حضور در کنگره جهانی اربعین زیارت امام حسین (ع) هرسال ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) از سراسر جهان در کنگره عظیم اربعین حسینی حضور می‌یابند، تصریح کرد: دشمنان از این حضور که بزرگترین اجتماع بشری محسوب می‌شود، وحشت دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به مشارکت خودجوش مردم در بزرگداشت اربعین با برپایی مواکب در سراسر کشور از سیستان و بلوچستان گرفته تا بوشهر و فارس و کرمان خاطرنشان کرد: این همه شور و شعور و ابراز ارادت به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) تمام‌شدنی نیست و تا ابد این شور و حرارت پا برجا خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی ۵۳ موکب خدمت‌رسانی به زائران اربعین با کمک‌های مردمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..