تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان جزئیات قتل قاشقجی را فاش کرد

اردوغان جزئیات قتل روزنامه نگار منتقد سعودی را فاش کرد

به گزارش ایرنا، اردوغان در جلسه هفتگی حزب عدالت و توسعه در مجلس ترکیه با اشاره به اعزام یک تیم 15 نفره برای قتل این روزنامه نگر افزود: باید نقش افراد در این ماجرا مشخص شود.

وی در جریان این سخنرانی که به طور همزمان به انگلیسی و عربی ترجمه و منتشر می شد، بیان کرد: 18 نفر در این باره در عرستان دستگیر شده و تحقیقات در ترکیه هم ادامه دارد.

 اردوغان جزئیات قتل روزنامه نگار منتقد سعودی را فاش کرد

رییس جمهوری ترکیه دو روز پیش اعلام کرد که نتیجه آخرین تحقیقات در پرونده خاشقچی را روز سه شنبه(امروز) در جلسه هفتگی حزب عدالت و توسعه در مجلس ترکیه اعلام خواهد کرد.

وی با تاکید بر مصمم بودن بر اعلام واقعیات در پرونده قتل خاشقچی افزود که همه واقعیت مربوط به این رویداد، به طور آشکار و عریان مشخص خواهد شد.

وی با بیان این که به شکلی متفاوت در این زمینه صحبت و جزئیات این رویداد را تشریح خواهد کرد، گفت: قتل خاشقچی برای آنکارا یک اتفاق عادی و معمولی نیست و باید مشخص شود که آن 15 نفر مامور اعزامی از عربستان برای چه به ترکیه آمدند و آن 18 مقام سعودی چرا بازداشت شدند؟

امروز همزمان با این سخنرانی مهم اردوغان، جینا هاسپل که از طرف ودنالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای دیدار و مذاکره با مقامات ترکیه اعزام شده است، با مقامات سیاسی و اطلاعاتی ترکیه دیدار کرد.

مقام های دولت ریاض بامداد شنبه با صدور بیانیه ای به کشته شدن خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی در ساختمان کنسولگری سعودی در استانبول اعتراف و ادعا کردند که وی بعد از یک نزاع داخل این ساختمان کشته شده است.

در بیانیه دولت عربستان، تنها به قتل خاشقچی اشاره شده و درباره سرنوشت جسد وی اطلاعاتی عنوان و اعلام نشده است.

پس از اعتراف به قتل خاشقچی برخی رسانه های ترکیه با طرح این پرسش که 'جسد خاشقچی کجاست؟'، خواستار ارائه پاسخ شفاف به این پرسش از سوی مقام های ریاض شدند.

خاشقچی در 2 اکتبر (10 مهر ماه) پس از ورود به ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد . همه مدارک و شواهد نشان می دهد که نزدیکان محمد بن سلمان که از طرف او به استانبول اعزام شده بودند، عامل قتل خاشقچی هستند و ادعای آل سعود درباره این روزنامه نگار کذب است.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان جزئیات قتل قاشقجی را فاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..