تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صالحی: پیروانی مدارک جدیدش را هفته آینده به کمیته استیناف تحویل می دهد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حدود شش ماه پیش به دلیل وجود ابهام های مالی در زمان مدیریت  افشین پیروانی در تیم ملی فوتبال ایران، او را پنج سال از فعالیت در فوتبال محروم کرد. با این وجود پیروانی با طرح اعتراض در کمیته استیناف فدراسیون درخواست کرد این پرونده به شکل ویژه تری بررسی شود.

اعضای کمیته استیناف در طول ماه های اخیر بارها برای رسیدگی یه پرونده افشین پیروانی تشکیل جلسه داده و با دعوت افراد مطلع نسبت به این پرونده به خصوص نمایندگان حامی مالی سابق تیم ملی، سعی کرده اند مستنداتشان را تکمیل کنند.

مدیر سابق تیم ملی و پرسپولیس هفته پیش برای پاسخگویی نسبت به موارد مختلف پرونده اش در جلسه کمیته استیناف حاضر شد و در این جلسه به اعضای کمیته قول داد به زودی مدارک جدیدی را در اختیار آنها قرار می دهد.

برای پیگیری این موضوع با علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف گفت و گویی انجام دادیم که او ضمن تشریح جلسه ای که با افشین پیروانی برگزار شده است، بیان کرد: برای صدور رای نهایی این پرونده تاکنون افراد زیادی در کمیته استیناف حاضر شده و مستندات خود را ارائه کرده اند. افشین پیروانی هم در آخرین جلسه ای که با اعضای کمیته استیناف داشت اعلام کرد مدارک جدیدی در اختیار ما قرار می دهد. با این وجود قرار است پس از دریافت مستندات جدید پیروانی رای خود را اعلام کنیم.

او درباره زمان صدور رای این پرونده اظهار داشت: پیروانی گفت این مدارک را هفته آینده به کمیته استیناف تحویل می دهد. اگر این امر محقق شود به احتمال فراوان رای را تا پایان هفته آینده صادر می کنیم.

بیشتر بخوانید: محرومیت ۵ ساله افشین پیروانی کاهش می‌یابد؟ صالحی: تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی به اتمام رسید/ سه شنبه حکم می‌دهیم زمان بررسی پرونده محرومیت افشین پیروانی مشخص شد

انتهای پیام/

رای پرونده افشین پیروانی هفته آینده اعلام می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صالحی: پیروانی مدارک جدیدش را هفته آینده به کمیته استیناف تحویل می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..