تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه صنعت نفت آبادان به رای کمیته انضباطی اعتراض کرد

پس از اعلام رای بازی 2 تیم صنعت نفت آبادان و پیکان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه نفت آبادان به این رای اعتراض کرد.

باشگاه صنعت نفت آبادان به رای کمیته اضباطی اعتراض کردبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز (سه شنبه) کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره ی بازی 2 تیم صنعت نفت آبادان و پیکان  اعلام کرد، که در آن تیم آبادانی با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام شد. همچنین این تیم به برگزاری یک دیدار بدون تماشاچی در خانه و پرداخت 20 میلیون تومان محکوم شد.

در همین راستا مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراضشان را به صدور این حکم اعلام کردند.

دیدار 2 تیم پیکان و صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر تا دقیقه 88 با نتیجه 2 بر یک به سود تیم پیکان دنبال می شد که به دلیل اعتراض هواداران آبادانی به قضاوت داور در این مسابقه و همچنین سنگ پرانی و ورودشان به داخل زمین مسابقه باعث شد داور بازی را نیمه تمام بگذارد.

بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی نفتی‌ها را نقره داغ کرد

اسامی محرومان هفته دهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

سرجيو: ترجیح می داديم با حضور تماشاگرانمان بازی کنیم/تراكتور تيمی قوی و با تجربه ای است

انتهای پیام/

اعتراض آبادانی ها به رای کمیته انظباطی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه صنعت نفت آبادان به رای کمیته انضباطی اعتراض کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..