تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا سرامیک سلامتی بدن را تهدید می کند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرش های دستباف این محصول دست هنرمندان ایرانی که با نخ های پشمی یا ابریشمی و رنگ های طبیعی، زینت بخش خانه ها بود کم کم جای خود را به فرش های ماشینی با نخ ها و مواد شیمیایی دادند و خواص و فواید نشستن بر روی فرش های دستی جایگزین مضرات و عوارض فرش های ماشینی شده است.

آیا سرامیک سلامتی بدن را تهدید می کند؟

بیشتر بخوانید : شایع ترین سرطان در میان خانم ها چیست؟

 کم کم فرش های ماشینی نیز جای خود را به کف پوش های امروزی داد که از جمله رایج ترین این کف پوش‌ها، سرامیک هایی هستند که همان گونه که در گذشته داشتن فرش های دستباف ارزش محسوب می شد، امروزه استفاده از این سرامیک ها ارزش و کلاس آپارتمان ها به حساب می آیند!

طبیعت سرامیک و سنگ سرد است و راه رفتن بر روی آن ها، مخصوصاً برای کودکان عوارض بدی دارد و برای مفاصل بسیار مضر است. کف پا اندام مهمی است و سرد و گرمی که از کف پا عارض می گردد، اثرات مهمی روی اعضای بدن می گذارد و سرد شدن کف پا خیلی مضرتر از سردی کف دست ها و سایر اندام ها است.

تذکر

- در پوشش کف منازلتان حتماً از فرش دستباف استفاده کنید، چون طبیعت گرم دارد و راه رفتن و یا چهار دست و پا رفتن و غلت خوردن کودکان روی آن، برایشان نه تنها ضرری ندارد، بلکه بسیار مطلوب تر است.

- شاید به ذهنتان متبادر شود که هزینه های آن خیلی بالا است. بسیاری از خانواده ها هر چند سال یک بار فرش های ماشینی را عوض می کنند که هزینه گزافی داشته و در واقع پولی که در سال بابت خرید فرش هزینه شده است، هیچ رشدی نداشته و کاملاً مصرف شده است، در حالی که با خرید یک فرش دستباف با گذشت زمان به قیمت آن اضافه می شود. در واقع فرش دستباف تبدیل به یک سرمایه برای خانواده می شود.

-اگر درآمد خانواده مان آن قدر نیست که تمام خانه را بتوانیم با فرش دستباف مفروش کنیم، لااقل قسمت‌هایی که بیشتر در معرض رفت و آمد، نشستن و خوابیدن است را با قالیچه های دستباف کوچک مفروش کنیم.

-از نشستن و راه رفتن با پای برهنه روی سرامیک جداً خودداری کنید و مراقب باشید، کودکانتان که چهار دست و پا حرکت را آغاز کرده اند روی سرامیک سرد قرار نگیرند چون اثرات بسیار بدی در رشد اندام ها و مفاصلشان دارد.

-اگر منزلتان سرامیک است، می توانید در فصل سرما، جوراب نخی، پنبه ای یا پشمی پا کنید و یا دمپایی بپوشید تا از آثار مضر سرما کاسته شود.

- کف پوش های از جنس پارکت های با طرح چوب، نسبت به سرامیک از سردی کمتری برخوردار هستند.

منبع: تبیان

انتهای پیام/

سرامیک برای سلامتی تان مضر است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا سرامیک سلامتی بدن را تهدید می کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..