تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«حوالی پاییز» از ۶ آبان روی آنتن شبکه سه می‌رود

«حوالی پاییز» از ۶ آبان روی آنتن شبکه سه می‌رودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سیما فیلم؛ «حوالی پاییز» اولین ساخته حسین نمازی برای تلویزیون است که با مضمونی عاشقانه پس از اتمام مجموعه «دلدادگان»، از ۶ آبان ماه هر شب در ۲۱ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان «حوالی پاییز» درخصوص عشق جوانی ایرانی به یک دختر عرب است که نویسندگی آن را حسین نمازی براساس طرحی از معصومه بیات برعهده داشته است.

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان، سیامک ادیب و حمیدرضا متقی ترکیب بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

آن ماری سلامه بازیگر زن لبنانی نیز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««حوالی پاییز» از ۶ آبان روی آنتن شبکه سه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..