تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود موفقیت‌آمیز بیمه معلم در کدال

به گزارش شمانیوز: روز گذشته کنفرانس خبری شرکت بیمه معلم در پنجمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه که در جزیره کیش در حال برگزاری است، با حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی برگزار شد.

در این کنفرانس خبری، محمد ابراهیم تحسیری؛ مدیرعامل بیمه معلم، عباس معینی، معاونت اشخاص این شرکت بیمه، کاوه قاضی؛ معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بازار، سعید گیوه‌چی؛ مدیر بیمه عمر و زندگی، محمدرضا مرادی؛ مدیر سرمایه‌گذاری و سهام و همچنین آزاده هراتی‌زاده؛ مدیر روابط عمومی شرکت بیمه معلم حضور داشتند.

در ابتدای این نشست خبری، مدیر روابط عمومی بیمه معلم گفت: بیمه معلم قدیمی ترین شرکت بیمه خصوصی است که در دی ماه ۱۳۷۳ با مشارکت نظام بانکی کشور تاسیس شد.

هراتی‌زاده افزود: این شرکت بیش از ۱۹۰۰ نماینده فروش و ۵۹ شعبه در داخل و خارج از کشور به عنوان بزرگترین بیمه‌گر دریایی در عرصه اقتصاد ملی به یک برند معتبر تبدیل شده است و با از یک کاری خدمات بیمه‌ای به عنوان یک شرکت جنرال حضوری فعال در کشور دارد و تعداد زیادی از هموطنان و به ویژه فعالان اقتصادی کشور از محصولات و خدمات این شرکت استفاده می کنند.

در ادامه این نشست خبری، محمد ابراهیم تحسیری مدیر عامل شرکت بیمه معلم به خبرنگاران گفت وجود سهامداران بزرگی چون صندوق ذخیره فرهنگیان با پوشش بیمه ای گسترده برای یک یک و نیم میلیون نفر جامعه فرهنگی و ۱۳ میلیون دانش آموز در سراسر کشور و سهامدار عمده چون شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعتبار این شرکت را دوچندان کرده است.

وی با اشاره به موفقیت های شرکت بیمه معلم در سال گذشته گفت جذب پرتفوی بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومانی و رشد ۳۰ درصدی پرتفوی شرکت نسبت به سال قبل و همچنین پرداخت بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیان دیدگان از عملکرد موفقیت آمیز شرکت بیمه معلم حکایت دارد.

تحسیری اضافه کرد: دو سال گذشته پرتفوی بیمه معلم از مرز یک هزار میلیارد تومان عبور کرده و بیمه معلم به باشگاه میلیاردی ها پیوسته است و همچنین این شرکت در لیست یکصد شرکت برتر ایران قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بیمه معلم به عنوان یکصد و هشتاد و یکمین نماد معاملاتی در فرابورس درج شده و نام این شرکت بر روی کدال قرار گرفته است.

تحسیری تاکید کرد: کسب عنوان برترین شرکت در تدوین سند استراتژیک از بین ۲۸ شرکت زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان و دریافت گواهینامه بیمه برتر در ارائه خدمات دریایی بیمه معلم را به عنوان بزرگترین بیمه‌گر دریایی کشور مطرح کرده است.

تحسیری گفت: دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده برای سومین بار متوالی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور از دیگر موفقیت های این شرکت به شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بیمه معلم گفت حل مشکل مادی و معنوی دانش آموزان آسیب دیده شین آباد علیرغم عدم تعهد و همچنین با هدف توسعه سلامت اجتماعی و فرهنگی تولید بازی بیمه ای و دریافت تندیس بازی برتر دیجیتال از جشنواره رسانه های دیجیتال و همچنین تجهیز مدارس مناطق محروم کشور وسایل سرمایشی و گرمایشی و تجهیز زمین ورزشی مدارس کشور به چمن مصنوعی و گرانول به منظور پیشگیری از آسیب حین بازی دانش آموزان از جمله عملکردهای بیمه معلم در حوزه مسئولیت های اجتماعی به شمار می‌رود.

محمدرضا مرادی؛ مدیر سرمایه گذاری و سهام شرکت بیمه معلم نیز در این نشست خبری گفت: بیمه معلم در سال ۹۶ معادل ۲۲.۷ درصد سود قطعی به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه زندگی و سرمایه گذاری را واریز کرده است.

وی اضافه کرد: متوسط سود قطعی پرداخت شده شرکت بیمه معلم در هفت سال گذشته معادل ۲۳ درصد است که به حساب اندوخته بیمه گذاران واریز شده است این در حالی است که بین شرکت هایی که تاکنون سود سال ۹۶ را اعلام کردند بیشترین سود قطعی را بیمه معلم پرداخت کرده است.

در ادامه این نشست خبری، سعید گیوه‌چی؛ مدیر بیمه‌های عمر و زندگی بیمه معلم به خبرنگاران گفت: بازارهای مالی شامل بازار سرمایه پول کالا به مانند بیمه نامه های عمر عمل می کنند که در این راستا با توجه به تضمین هایی که از سوی شرکت بیمه‌گر و همچنین بیمه مرکزی وجود دارد بیمه نامه عمر را با مزایای بیشتری همراه کرده است.

وی تصریح کرد: ارائه پوشش‌های بیمه اشخاص اموال و مسئولیت که در بازارهای مالی دیگر وجود ندارد از جمله حوادثی مانند نقص عضو و پوشش های فوت و هزینه پزشکی ناشی از حادثه امراض خاص و غیره از دیگر مزایای بیمه های اشخاص و عمر و زندگی بیمه معلم است.

گیوه‌چی در پایان تصریح کرد امکان سرمایه گذاری بلند مدت با حق بیمه های ناچیز و با سود تضمین شده و سود مشارکت در منافع عموم سودهای حاصل شده بیشتر از سود های ارائه شده توسط نهادهای تخصص

ی سرمایه گذاری همچنین بانک است از مزایای بیمه های عمر و پس انداز به شمار می رود که در این راستا بیمه معلم علاوه بر ارائه پوشش های بیمه مادام العمر و مستمری در ۷ سال گذشته به طور متوسط ۲۳ درصد سود قطعی بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری پرداخت کرده است.

منبع: روابط عمومی بیمه معلم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود موفقیت‌آمیز بیمه معلم در کدال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..