تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی اوزیل در آرسنال و لیگ جزیره

۷۸۸۰۲۴

۱۴۳ بازدید

مسوت اوزیل با گلزنی در دیدار برابر لسترسیتی رکورد چندین ساله بازیکنان آلمانی در لیگ برتر را شکست.

ایسنا: به نقل از گاردین، در آخرین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال موفق شد با نتیجه ۳ بر یک لسترسیتی را شکست دهد تا روند بردهای تیم اونای امری ادامه داشته باشد.

یکی از گلهای توپچی‌های لندن را در این مسابقه مسوت اوزیل به ثمر رساند. این بازیکن با گلزنی در این مسابقه تبدیل به گلزن‌ترین بازیکن آلمانی تاریخ لیگ برتر انگلیس شد.

پیش از این اوزیل در کنار یورگن کلینزمن و اووه زیلر با ۲۹ گل برترین گلزنان لیگ جزیره در بین بازیکنان آلمانی بودند که اکنون با گلی که مسوت اوزیل در بازی برابر لسترسیتی به ثمر رساند، این بازیکن با ۳۰ گل زده تبدیل به گلزن ترین بازیکن آلمانی در تاریخ لیگ برتر شد.

اوزیل که بعد از جام جهانی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد، در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و همین امر نیز باعث شده تیم باشگاهی‌اش نتایج خوبی در لیگ برتر به دست بیاورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی اوزیل در آرسنال و لیگ جزیره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..