تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در پیاده روی اربعین

امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دانشجویان در سامانه سقاعلی بهرامی دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان در پیاده روی اربعین در سامانه سقا  خبر داد و گفت: ثبت نام کاروان‌های دانشجویی برای اعزام به اربعین، از 10 مهر در سامانه سقا آغاز شده بود و تا 20 مهر سال جاری ادامه داشت؛ به دلیل استقبال زائران دانشجو و درخواست تمدید مهلت ثبت نام، این زمان تا امروز، سه شنبه 1 آبان ماه سال جاری تمدید شد و ساعت 24 امشب به پایان می رسد.

وی ادامه داد: دانشجویانی که با کاروان‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها قصد عزیمت به این سفر را دارند باید تا مهلت تمدید شده، با مراجعه به سامانه مربوط مراحل ثبت نام خود را انجام داده و ثبت نام را به ساعت های پایانی مکول نکنند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان اضافه کرد: ثبت نام دریافت مجوز خروج از کشور نیز برای دانشجویان تا امروز اول آبان است و دانشجویان می‌توانند برای تسهیل در امر خروج نیز با مراجعه به سامانه سقا نسبت به دریافت مجوز خروج اقدام نمایند.

ثبت نام 30 هزار دانشجو در پیاده روی اربعین امسال

بهرامی در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان برای پیاده روی اربعین گفت: تا کنون 30 هزار دانشجو در سامانه سقا ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 25 هزار و هفتصد دانشجو تعهد خود را برای خروج از کشور به دفاتر بسیج دانشجویی تحویل داده اند که از این تعداد برای 25 هزار و چهارصد نفر کد اعتباری 3 میلیون تومانی صادر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در پیاده روی اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..