تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره هنر مقاومت

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنر مقاومت گفت: با توجه به استقبال چشمگیر و قابل قبول هنرمندان و ارسال آثار متعدد به دبیر خانه جشنواره هنر مقاومت و همچنین نظر مساعد شورای سیاست گذاری جشنواره و درخواست‌های مکرر هنر‌مندان برای ارسال آثار، مقررشد تامهلت ارسال آثار تمدید شود.

تمدید مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره هنر مقاومت

شجاعی طباطبایی افزود: مهلت ارسال آثار در بخش‌های پوستر، تبلیغات شهری، تصویر سازی، کارتون، تایپوگرافی، نقاشی دیجیتال و عکس تا اول آذر ماه ۹۷ و مهلت ارسال آثار در سه بخش، طراحی صنعتی، کتیبه و پرچم و موشن گرافیک تا اول دی ماه سال جاری است.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنر‌های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ۱۰ بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ. پژوهشی» دی و بهمن سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره هنر مقاومت تمدید شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره هنر مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..