تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات شنیدنی دختر غیر مسلمان که مرید امام حسین (ع) شد +فیلم

اظهارات شنیدنی دختر غیر مسلمانی که مرید امام حسین (ع) شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خورشید حتی اگر پشت ابر هم باشد پنهان شدنی و قابل انکار نیست زیرا از میان ابرها نیز درخشش آن نمایان خواهد شد. ماجرای سوفیا دختر 19 ساله اروپایی، پیدا کردن خورشیدی چون اسلام از پشت ابری است که پدرش برای او ساخته بود.

او با وجود مخالفت‌های فراوان از سوی پدرش برای تحقیق درباره اسلام و پیوستن به این دین آسمانی، به دنبال حقیقت رفت و به عظمت مردی در دل تاریخ اسلام پی برد که روشنی‌بخش مسیرش شد؛ مردی از جنس نور که در راه اسلام از همه هستی خود گذشت و برای همیشه در قلوب شیعیان ماندگار شد. در ادامه صحبت‌های جالب این دختر تازه مسلمان را درباره عشق به امام حسین (ع)  و شوقی که برای راهی شدن به کربلا داشت می شنوید.

بیشتر بخوانید:صحبت‌های جالب بانوی تازه مسلمان شده هلندی در سفر اربعین +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات شنیدنی دختر غیر مسلمان که مرید امام حسین (ع) شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..