تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر در دست گوشی تاشوی سامسونگ، W2019 لو رفت

تصاویر در دست گوشی تاشوی سامسونگ، W2019 لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ در حال آماده کردن پرچمدار تاشوی خود به نام W2019 است. این دستگاه گواهینامه TENAA خود را دریافت کرده است و مشخصات آن در رسانه ذکر شده لو رفته است که نشان می‌داد یک دکمه Bixby در کنار این گوشی در نظر گرفته شده تا دستیار صوتی آن را فعال کند. همچنین رنگ رزگلد برای این گوشی در همان زمان لو رفته بود. این گوشی هوشمند در آخر هفته گذشته در چند ویدئو لو رفت و مشخصات ظاهری آن بیشتر فاش شد اما به تازگی تصاویر در دست آن هم در فضای مجازی فاش شده است.

سامسونگ W2019 دارای دو نمایشگر 4.2 اینچی در قسمت بالایی بدنه خود خواهد بود در حالی که قسمت پایینی گوشی دارای کیبورد T9 خواهد بود. پایین این گوشی جای یک اسپیکر مشبک و پورت USB-C خواهد بود اما هیچ جک 3.5 میلیمتری صدایی در آن دیده نمی‌شود. این گوشی اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که پورت صدا از آن حذف شده است چرا که Galaxy Note 9 هم این این جک صدا را برای هدفون داشت.

گفتنی است، با نگاه به تصاویر این گوشی متوجه می‌شویم که دوربین دوگانه W2019 شباهات زیادی به دوربین دوگانه به کار رفته در Galaxy Note 9 دارد. یکی از این دوربین‌ها با دیافراگم f/1.5 و دیگری با قابلیت زوم دو برابری و دیافراگم f/2.4 تولید شده‌اند.  چیپست سامسونگ یعنی Exynos 9810 را نخواهد داشت و در عوض با چیپست ساخت کوآلکام، Snapdragon 845 کار خواهد کرد. این گوشی در رنگ رز گلد تولید خواهد شد و انتظار می‌رود این گوشی به قیمت نزدیک 2هزار و 500 دلار برسد چرا که برای دسته افرادی تولید خواهند شد که توانایی پرداخت این پول را دارند.

انتظار می‌رود W2019 در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر از راه برسد اما احتمال دارد مانند نسل قبلی سری W به صورت انحصاری فقط برای بازار چین عرضه شود.

تصاویر در دست گوشی تاشوی سامسونگ، W2019 لو رفتتصاویر در دست گوشی تاشوی سامسونگ، W2019 لو رفت

تصاویر در دست گوشی تاشوی سامسونگ، W2019 لو رفتتصاویر در دست گوشی تاشوی سامسونگ، W2019 لو رفت

بیشتر بخوانید: گوشی تاشوی جدید سامسونگ در TENAA رؤیت شد +تصاویر

انتهای پیام/

تصاویر جدیدی از گوشی تاشوی سامسونگ باز هم لو رفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر در دست گوشی تاشوی سامسونگ، W2019 لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..