تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلیاردر جعلی کاربران توییتر را فریب داد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فردی ناشناس با سوءاستفاده از نام "وارن بافت" میلیاردر مشهور آمریکایی احساسات کاربران توییتر را به بازی گرفت و برای پست های خود در این شبکه اجتماعی لایک های فراوانی جمع کرد. او با جا زدن خود به جای یک ثروتمند سرشناس هر روز بر تعداد فالوئرهایش می افزود و از قول وارن بافت که روحش هم از این ماجرا خبر نداشت، به کاربران پند و راهنمایی می داد یا به نوعی راه و رسم پولدار شدن با استفاده از تجربیات خیالی را در اختیار آنها قرار می داد. به این ترتیب صفحه یک کاربر معمولی در مدتی کوتاه تعداد بالایی دنبال کننده به دست آورد .

میلیاردر جعلی که کاربران توییتر را فریب داد+عکس

جالب است بدانید که خود وارن بافت مدیر ارشد" Berkshire Hathaway"  تنها یک حساب توییتری دارد که از سال 2016 تاکنون هیچ پستی در آن منتشر نشده است اما  نکته مهمی که کاربران متوجه آن نشدند این بود که نام میلیارد حقیقی «Warren Buffett» و حساب کاربری میلیارد جعلی به نام «Warren Buffet» است و همین تفاوت ریز در یک حرف از چشم کاربران پنهان ماند.

بیشتر بخوانید:حرکتی که میلیاردر سعودی قلابی را در یک تجارت بزرگ لو داد! +عکس

کاربران هم به خیال اینکه پای کلاس درس یک ثروتمند واقعی نشسته‌اند زمان بسیاری را صرف فراگیری تجربیات غیر اصولی و نادرست برای سرمایه‌گذاری‌های مالی می‌کردند. به عنوان مثال او در یکی از توییت‌های پندآموزش نوشته بود: «من از زندگی یاد گرفتم که خوشبختی بدون قدردانی، صلح بدون بخشش و عادات خوب بدون  انضباط به وجود نخواهد آمد». در این میان پرسشی که برای کاربران پیش آمد این بود: آیا شبکه توییتر بدون در نظر گرفتن مشخصات افراد هم  برای آنها حساب باز می‌کند و اگر این طور است چرا؟

در ادامه تصویر میلیارد حقیقی آمریکایی را مشاهده می کنید.

میلیاردر جعلی که کاربران توییتر را فریب داد+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلیاردر جعلی کاربران توییتر را فریب داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..