تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم/ انتقاد شدید "استاد پن

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ روز گذشته گزارشی از معطلی طولانی زائران اربعین حسینی در خاک عراق برای دریافت دینار عراقی تخصیص به زائران با قیمت 96 ریال منتشر کردیم.

اشاره شد در مکانیزمی که دولت و بانک مرکزی برای تخصیص ارز زائران اربعین درنظر گرفته‌اند، زائران باید داخل کشور هزینه ریالی دینار مورد نیاز خود را از طریق یک "بات" تعبیه‌شده در پیام‌رسان "بله" به‌صورت کامل پرداخت کنند و پس از خروج از مرزهای کشور، داخل خاک عراق در شهرهای نجف، کربلا، بغداد و با مراجعه به شعب محدود درنظر گرفته‌شده، دینار عراقی خود را تحویل بگیرند!

آیا چنین شیوه‌ای، شیوه مناسبی برای پرداخت ارز زائران است و آیا تعیین صرفاً چند شعبه محدود در چند شهر عراق باعث ازدحام خارج از حد تصور زائران در شعب تعیین‌شده برای دریافت دینار نخواهد شد؟! چرا باید صرفاً تعدادی شعبه محدود برای جمعیت میلیونی زائران اربعین درنظر گرفته شود تا عملاً بخش زیادی از وقت ارزشمند زائران که باید صرف زیارت شود، صرف ایستادن در صف دریافت ارز شود؟!

همین مسئله و معطلی طولانی مدت زائران اربعین در صف برای دریافت دینار در برخی شعب محدود در کربلا و نجف، واکنش "حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان" را نیز در پی داشته است:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم/ انتقاد شدید "استاد پن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..