تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کنیم؟

ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا

ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا برای تمامی اشخاص در تمام دنیا که دو شرایط مشخص شده زیر را داشته باشند باز است. اگر این دو شرایط ورودی برای شرکت در لاتاری را دارید به این آدرس register for the  DV2020 lottery وارد بروید. لاتاری امسال ۲۰۲۰ نامیده می شود، چرا که ۲۰۲۰ سالی است که متقاضیان خوش شانس پس از اینکه کارت اقامت دائم آمریکا را در قرعه کشی برنده شدند و فرم های مهاجرتی خود را ارائه دادند و سپس در مصاحبه گرین کارت در سفارتِ نزدیک به جایی که زندگی می کنند شرکت کردند در ژانویه ۲۰۲۰ می توانند وارد آمریکا شوند.

برای اینکه ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا را انجام بدهید باید متولد یکی از کشورهای واجد شرایط امسال باشید. یکی از شرایطی که شما باید برای قرعه کشی ویزا آمریکا باید داشته باشید این است که یک شهروند خارجی باشید و متولد شده در آمریکا نبوده و اهل کشوری با میزان مهاجرت پایین باشید. افرادی که متولد کشورهایی که میزان مهاجرت بالایی به آمریکا دارند، نمیتوانند در لاتاری ۲۰۲۰ آمریکا شرکت کنند.

جدول زیر، کشورهایی را نشان می دهد که درحال حاضر افراد متولد شده در آن از برنامه قرعه کشی مهاجرت امسال محروم هستند.

هم چنین صلاحیت و واجد شرایط بودن تنها با کشوری که در آن متولد شده اید تعیین می شود و بر اساس محل اقامت فعلی نمی باشد. این رایج ترین اشتباهی است که متقاضیان هنگام ورود به این برنامه مهاجرتی مرتکب می شوند.

افراد متولد شده در کشورهای زیر از برنامه لاتاری گرین کارت امسال محروم هستند

بنگلادش

برزیل کانادا چین کلمبیا

جمهوری دومینیکن

السالوادور جزیره هایتی هند

جامائیکا

مکزیک نیجیریه پاکستان پرو

فیلیپین

کره جنوبی انگلستان (به جز شمال ایرلند) ویتنام

متولدین تمام کشورها در سرتاسر دنیا می توانند لاتاری گرین کارت آمریکا را انجام دهند. آنها باید هم چنین دومین شرایطی را که در زیر توضیح داده شده است را داشته باشند.

اگر شما در یکی از کشورهایی که واجد شرایط نبودند متولد شده اید، هنوز می توانید  شانس خود را در لاتاری بر اساس کشور متولد شده پدر و مادر یا همسرتان امتحان کنید. (اطلاعات بیشتر در سایتusadiversitylottery.com)

تحصیلات یا تجربه کاری که برای ورود به لاتاری لازم است

شهروندان خارجی یا کسانی که در آمریکا متولد نشده اند باید در یکی از کشورهای واجد شرایط متولد شده باشند، بعلاوه متقاضی باید یکی از این دو شرایط زیر را داشته باشد:

گزینه ۱- متقاضی باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی معادل ۱۲ سال تحصیلات در ایالت متحده آمریکا را داشته باشد. (دیپلم های فنی و حرفه ای و کاردانش مورد قبول نمی باشد چون ۱۱ سال تحصیل به حساب می آید). گذشتن از آزمون معادل دبیرستان قابل قبول نیست، مدرکی مورد قبول است که شخصی تحصیلات خود را طی ۱۲ سال و معادل تحصیلات دبیرستان مورد قبول آمریکا به اتمام رسانده باشد.

گزینه ۲- متقاضی باید در یکی از مشاغل زیر حداقل ۲ سال در طی ۵ سال گذشته کار کرده باشد و تجربه داشته باشد.

مشاهده لیست مشاغل

اثبات اینکه شما این شرایط را دارید و ارائه مدارک، زمانی که در قرعه کشی ثبت نام می کنید لازم نیست اما بعد از اینکه نام تان در قرعه کشی برنده شد و رسما برای اقامت دائمی انتخاب شدید از طریق سه فرم مهاجرت که توسط سفارت آمریکا دریافت خواهید کرد درخواست می شود.

اشخاصی که دو شرایط مشخص شده بالا را ندارند، نباید برای کارت اقامت دائمی آمریکا در این برنامه مهاجرتی درخواست بدهند چرا که آنها واجد شرایط نیستند. باید مدارک معتبری از تحصیلات و تجربه کاری و کشور محل تولدتان را تنها زمانی که انتخاب شدید ارائه دهید، به همین خاطر این اسناد در فرم آنلاین تقاضا، درخواست نمی شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..