تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با افزایش آگاهی، مانع مسمومیت دارویی شویم

با افزایش آگاهی، مانع مسمومیت دارویی شویمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ عباس اخگری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اجرای ویژه برنامه‌های دوازدهمین دوره هفته پیشگیری از مسمومیت‌ها با هدف کاهش مرگ و میر ناشی از مسمومیت ها، یکم آبان ماه در واحد‌های تحت پوشش دانشگاه آغاز و تا هفتم آبان ماه ادامه دارد.


وی «با افزایش آگاهی، مانع مسمومیت دارویی شویم» را شعار سال جاری هفته پیشگیری از مسمومیت‌ها عنوان کرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به عناوین هفته پیشگیری از مسمومیت ها گفت: پیشگیری از بروز مسمومیت ناشی از داروها، پیشگیری از مسمومیت‌ها در کودکان، مسمومیت ناشی از گاز‌ها و منوکسیدکربن، مسمومیت با مواد غذایی و گیاهان سمی، مسمومیت با سموم دفع آفات نباتی و مواد شیمیایی شامل: اسید؛ قلیا و شوینده‌های خانگی؛ فراورده‌های نفتی؛ فلزات سنگین مانند سرب و باتری مینیاتوری، مسمومیت ناشی از گزیدگی ها، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر و محرک از جمله عناوین این هفته است.

انتهای پیام//ج.ر

اجراء ویژه برنامه‌های هفته پیشگیری از مسمومیت‌ها به همت معاونت غذا و دارو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با افزایش آگاهی، مانع مسمومیت دارویی شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..