تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف سه انبار احتکار کالا در کاشمر

کشف سه انبار احتکار کالا در کاشمربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛جواد خزائی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر در حاشیه بازدید از انبار‌های اقلام ضروری شهر کاشمرگفت: به مسئولان همه انبار‌ها گفته شده است که باید موجودی خود را به اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان اعلام کنندو در غیر این صورت با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود : در راستای کنترل بازار و مبارزه با محتکرین کالادر یک هفته گذشته سه انبار احتکار کالا در شهرستان کاشمر کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمرعنوان کرد: در نخستین انبار مقادیر قابل توجهی رب به ارزش ریالی ۱۵۰۰ میلیون ریال، در بازرسی از انبار دوم انواع پودر ماشین لباسشویی به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال و در انبارسوم نیز انواع روغن خودرو و ضدیخ به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.
وی با اعلام اینکه محترکین کالا‌های کشف شده پس از تنظیم صورت‌جلسه و برگ گزارش بازرسی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند، افزود: با هرگونه احتکار، اخفا و امتناع از عرضه کالا در شهرستان به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام / و. ت

کشف سه انبار احتکار کالا با ارزش 2500 میلیون ریال در کاشمر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف سه انبار احتکار کالا در کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..