تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ۵۷۳ پرونده تخلف ساختمانی در کمیسیون ماده صد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لقمان حیدری گفت: اقدام به ساخت و ساز‌های غیرمجوز در سطح شهر‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری‌ها است.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها موظف هستند کسانی که بدون اخذ پروانه ساختمانی اقدام به ساخت وساز می‌کند از فعالیت آن‌ها جلوگیری بعمل آورد و پرونده آن‌ها را برای بررسی به کمیسیون ماده صد ارجاع دهد.

وی از بررسی ۵۷۳ پرونده تخلف ساختمانی در کمیسیون ماده صد طی شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و اعلام کرد: ۲۸۶ پرونده از این تعداد به کمیسیون تجدید نظر ارجاع شد.

حیدری اضافه کرد: بر اساس آرا کمیسیون ماده صد برای ۲۸۶ پرونده جریمه، ۲۰۲ پرونده تخریب، ۱۴ پرونده رای ممتنع و برای ۷۶ پرونده نیز رای تخریب و تبدیل به حالت اولیه صادر شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج گفت: بیشترین تعداد پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون ماده صد، مربوط به منطقه سه با ۱۶۱ و کمترین تعداد نیز به ناحیه منفصل شهری ننله با ۲ پرونده است.

وی همچنین تصریح کرد: ۲۸۶ پرونده در کمیسیون تجدیدنظر مورد بررسی قرار گرفت که برای ۲۴۶ پرونده رای صادر شد.

حیدری عنوان کرد: در کمیسیون تجدید نظر برای ۲۱۵ پرونده جریمه برای ۹۹ پرونده آرا منجر به تخریب صادر شد.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۷ پرونده‌ای که برای آن‌ها در کمیسیون تجدید نظر حکم تخریب صادر شده بود حکم اجرا شد.

انتهای پیام/م

تشکیل ۲۸۶ پرونده برای متخلفان ساختمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ۵۷۳ پرونده تخلف ساختمانی در کمیسیون ماده صد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..