تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کورس قهرمانی تیم «مهام پلیمر» و جدال در بالای جدول

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه‌های استان قم دوشنبه به پایان رسید و در پایان دیدارهای این هفته و در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ دو تیم ۱۹ امتیازی هما و عرفان گستر در صدر جدول قرار دارند.

در بازی‌های برگزار شده در ورزشگاه تختی قم و در مهم‌ترین مسابقه روز دوشنبه تیم مهام پلیمر که یکی از ۳ ضلع قهرمانی بود در مصاف برابر تیم رده چهارمی شاهین ۳ بر ۲ شکست خورد و با این باخت، از کورس قهرمانی خارج شد تا در فرصت باقی مانده برای حفظ رتبه سومی خود مبارزه کند.

در بالای جدول، تیم هما در ادامه روند موفق خود ۲ بر صفر عقاب را شکست داد و ۱۹ امتیازی شد اما در دیدار جالب و عجیب تیم‌های عرفان گستر و وحدت نتیجه عجیبی اتفاق افتاد و عرفان گستر ۲۴ بار دروازه تیم وحدت، تیم بدون امتیاز و قعرنشین را که ضعیف‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شود، گشود و با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر ایستاد.

تیم قهرمان لیگ ۱۰ تیمی فوتبال نوجوانان استان قم، به عنوان نماینده استان قم در لیگ فوتبال مناطق کشور شرکت می‌کند.

در سایر بازی‌ها دیدار تیم‌های امید شهر قائم و سیاه جامگان به تساوی ۲ بر ۲ انجامید و تیم میانه جدولی پیام یک بر صفر برابر آریا به پیروزی رسید. در پایان دیدارهای هفته هفتم پس از تیم‌های ۱۹ امتیازی عرفان گستر و هما و ۱۵ امتیازی مهام پلیمر، تیم‌های شاهین با ۱۳ امتیاز و پیام با ۹ امتیاز چهارم و پنجم هستند.

انتهای پیام/ت

خروج تیم «مهام پلیمر» از کورس قهرمانی و جدال در بالای جدول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کورس قهرمانی تیم «مهام پلیمر» و جدال در بالای جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..