تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت استانداری از تغییر کاربری مدارس استان برای جبران هزینه های جاری

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تأکید بر اهمیت امور تبلیغی در پیشبرد اهداف آموزشی استان گفت: برای ایجاد یک انگیزه فراگیر از امکانات تبلیغی و تشویقی مانند مساجد و برنامه‌های مذهبی و فرهنگی به‌خوبی باید استفاده شود و بسیاری از این برنامه‌ها با کمترین هزینه به سرانجام می‌رسد.

صادقی عزم استانداری در امر تغییر کاربری مدارس را جدی و راسخ دانست و تأکید کرد: تغییر کاربری مدارس استان نیازمند تشکیل یک گروه بوده و اگر گروهی بتواند این کار را پیگیری کرده و تشکیل پرونده دهد، استانداری در جهت تسریع این حرکت کمک می‌کند.

وی اهمیت کار دانش ‌آموزان موفق در مسابقات کشوری را بالا دانست و اضافه کرد: رتبه‌هایی که دانش آموزان در رشته‌های مختلف موفق به کسب آن شده‌اند شایسته تقدیر بوده است.

استاندار قم با اشاره به اهمیت ایجاد روحیه کار دسته‌جمعی و گروهی عنوان کرد: کمبود روحیه کار گروهی در کشور یک معضل بزرگ بوده و اینکه یک جمعی به‌اتفاق هم یک کاری را انجام دهند در کشور ما ضعیف است و برای تقویت این بخش مدارس می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

صادقی ظرفیت بالای هنری در بین دانش آموزان قمی را موردتوجه قرار داد و مطرح کرد: در حوزه هنر در استان ظرفیت خوبی وجود دارد و باید توجه شود که از این ظرفیت و خلاقیت‌های دانش آموزان استفاده شود و لازمه این امر اهتمام و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش و یاری سازمان‌های دیگر است.

وی با تأکید بر لزوم فراهم کردن امکانات در هنرستان‌ها و مدارس فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: از جهت ترغیب به هنرستان‌ها، افزایش تعداد دانش آموزان در این حوزه با یک شیب کندی همراه بوده و لازم است که تجهیزات این هنرستان‌ها نوسازی شود تا دانش آموزان رغبت بیشتری به مدارس فنی و حرفه‌ای پیدا کنند.

انتهای پیام/ت

عزم راسخ استانداری قم در تغییر کاربری مدارس برای جبران هزینه‌های جاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت استانداری از تغییر کاربری مدارس استان برای جبران هزینه های جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..