تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراقب اختلالات رواني نوجوانان باشيد

مراقب اختلالات رواني نوجوانان باشيد

خبرگزاري آريا –
ختلالات رفتاري دوران کودکي
شروع پنجاه درصد از اختلالات رواني از سن چهارده سالگي است
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام اينکه ۷۵ درصد اختلالات رواني در سنين ۱۴ تا ۲۵ سالگي رخ مي دهد، گفت: اگر اين اختلالات در اين سنين تحت کنترل درآيد ۷۵ درصد بار بيماري هاي رواني کم مي شود.
رئيسي افزود: توجه سازمان بهداشت جهاني به نوجوانان و جوانان در شعار سلامت روان در سال ۲۰۱۸ به خاطر اهميت ويژه اي است که اين سنين دارد.
وي ادامه داد: اگر اختلالات رواني در سنين ۱۴ تا ۱۹ سال کنترل شوند، آينده سلامت فرد، خانواده و جامعه را مي توان کنترل کرد زيرا در اين سن شخصيت رواني فرد شکل مي گيرد و قالب بندي مي شود.
رئيسي تصريح کرد: اين سنين همچنين بهار زندگي، شادابي و انرژي زايي است، بنابراين هم، فرصت و هم، خطر محسوب مي شود.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: از طرفي شاهد تغييرات گسترده ارتباطاتي در دنيا و توسعه فضاي مجازي هستيم که اين سنين را هدف قرار داده است.
وي افزود: در دنيايي زندگي مي کنيم که هر لحظه يک حادثه، خبر ناگوار، خشونت و جنگ در حال رخ دادن است که همه اين موارد بر روح و روان افراد به ويژه سنين نوجواني و جواني اثر نامطلوب مي گذارد.
رئيسي با اعلام اينکه ۱۶ درصد از بار بيماري هاي روان در سنين ۱۴ تا ۱۹ سالگي تحميل مي شود، بيان داشت: اختلالات رفتاري دوران کودکي ششمين بار بيماري، اضطراب هشتمين بار بيماري و افسردگي نهمين بار بيماري در اين سنين است.
وي ادامه داد: شروع ۵۰ درصد از اختلالات رواني از سن ۱۴ سالگي است و بهترين گروه هدف براي آموزش و پيشگيري از اختلالات رواني نيز در همين سنين است.
منبع خبر: خبر گزاري مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراقب اختلالات رواني نوجوانان باشيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..