تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جلسه ستاد اربعین بخش مرکزی لرستان در دفتر بخشدار

برگزاری جلسه ستاد اربعین بخش مرکزی لرستان در دفتر بخشدار

استان‌ها > لرستان - جلسه ستاد اربعین بخش مرکزی صبح امروز با حضور جمعی از دهیاران در دفتر بخشدار برگزار گردید و برنامه های لازم جهت برزاری مراسمات اربعین مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، آرمان منصوری بخشدار مرکزی با اشاره به اهمیت پیاده روی بزرگ اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین بزرگترین گردهمایی جهان برای تکریم حریت و آزادگی است که عظمت، شکوه و اقتدار تشیع تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه را به نمایش می گزارد.


وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع و تاکید استاندار محترم لرستان، بخشداری مرکزی و دهیاران تابعه تمام ظرفیت های خود را به منظور خدمات دهی مطلوب به زایرین محترم به کار خواهند گرفت.

تمهیدات لازم جهت اسکان زائرین


بخشدار مرکزی کوهدشت گفت: تمهیدات لازم بمنظور اسکان زایرین در روستاهای آب باریکی، اکبرآباد، مالمیر، سپیده گل گل، اشتره گل گل و ابوالوفا اندیشیده شده و دهیاران این روستاها بصورت شبانه روزی آماده خدمت گزاری به زایرین محترم هستند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جلسه ستاد اربعین بخش مرکزی لرستان در دفتر بخشدار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..