تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی جالب دیوار آجری شبیه پارچه چین خورده!

۷۸۷۶۵۳

۷ بازدید

یک شرکت معماری آلمانی اخیرا دفتر مرکزی اتحادیه صنایع نساجی و پوشاک شمال غرب آلمان را در مونستر طراحی کرده است. این شرکت می‌خواست ساختمان به کار آن‌ها با پارچه اشاره داشته باشد.

برترین‌ها: یک شرکت معماری آلمانی اخیرا دفتر مرکزی اتحادیه صنایع نساجی و پوشاک شمال غرب آلمان را در مونستر طراحی کرده است. این شرکت می‌خواست ساختمان به کار آن‌ها با پارچه اشاره داشته باشد و نمایی طراحی کند که چین خوردگی‌های پارچه را از طریق سایه‌ آجر‌هایی که با زوایای مختلف چیده شده اند، نشان دهد و توانست به خوبی ظاهر یک شیء نرم و لطیف را با یک ماده اولیه سخت بازسازی کند.

طراحی جالب دیوار آجری چین خورده! طراحی جالب دیوار آجری چین خورده! طراحی جالب دیوار آجری چین خورده! طراحی جالب دیوار آجری چین خورده! طراحی جالب دیوار آجری چین خورده! طراحی جالب دیوار آجری چین خورده!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی جالب دیوار آجری شبیه پارچه چین خورده!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..