تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرنگی کاران ایران راهی مجارستان شدند/3 آبانماه آغاز مسابقات

بامداد امروز و برای حضور در رقابت های جانی 2018؛

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 3 تا 6 آبان ماه برگزار می شود که مسابقات اوزان 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم در روز پنج شنبه 3 آبان ماه آغاز و رقابت های وزن های 60، 67 و 87 کیلوگرم در روز جمعه 4 آبان ماه و مسابقات اوزان 77، 97 و 130 کیلوگرم در روز شنبه 5 آبان ماه برگزار می شود.

طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات هر وزن در 2 روز برگزار خواهد شد که رقابت های مقدماتی تا مشخص شدن فینالیست ها روز اول و رقابت ها شانس مجدد، رده بندی و فینال روز دوم انجام خواهد شد.

زمان وزن کشی ساعت 8:30 تا 9 صبح به وقت محلی و مسابقات صبح 10:30 تا 15:30 و رقابت های عصر در فاصله زمانی 17 تا 21:30 انجام می شود. فاصله زمانی تهران با بوداپست 90 دقیقه است به طوری که ساعت 10:30 به وقت بوداپست 12 به وقت تهران است.

بر این اساس ترکیب تیم اعزامی کشورمان به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: مسلم نادری خادم
60 کیلوگرم: مهرداد مردانی
63 کیلوگرم: محسن حاجی پور
67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی
72 کیلوگرم: محمدعلی گرایی
77 کیلوگرم: پژمان پشتام
82 کیلوگرم: سعید عبدولی
87 کیلوگرم: حسین نوری
97 کیلوگرم: مهدی علیاری
130 کیلوگرم: شهاب قوره جیلی

سرمربی: علی اشکانی

مربیان: محمدعلی چمیانی، مهرزاد اسفندیاری فر، داود گیل نیرنگ، داود اخباری
مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی امید و بزرگسالان: احد پازاج
سرپرست: سید موسی طباطبایی

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بامداد امروز راهی مجارستان شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرنگی کاران ایران راهی مجارستان شدند/3 آبانماه آغاز مسابقات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..