تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم گل نیم فصل لیگ برتر فوتسال مشخص شد

در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، ۳۹۲ گل از خطوط دروازه‌ها گذشت که فاطمه ارژنگی با ۱۸ گل زده خانم گل نیم فصل شد.

ارژنگی خانم گل نیم فصل مسابقات لیگ فوتسال شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دور رفت رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی به پایان رسید که تیم شرکت ملی حفاری ایران با کسب ۳۰ امتیاز قهرمان نیم فصل شد. نامی نو اصفهان با ۲۵ امتیاز و دختران کویر مس کرمان با ۱۸ امتیاز هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

392 گل از خطوط دروازه ها عبور کرد که فاطمه ارژنگی با 18 گل زده از تیم دختران کویر مس کرمان عنوان خانم گل نیم فصل مسابقات را به خود اختصاص داد.

105 کارت زرد و 6 کارت قرمز از سوی داوران به بازیکنان خاطی داده شد.

بهترین خط حمله مربوط به تیم نامی نو اصفهان با 59 گل زده و بهترین خط دفاع مربوط به تیم ملی حفاری اهواز با 14 گل خورده اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی داوران هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان درگیری در فوتسال بانوان، بازیکن را راهی بیمارستان کرد + عکس

انتهای پیام/

خانم گل نیم فصل لیگ فوتسال مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم گل نیم فصل لیگ برتر فوتسال مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..