تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله تند سعید معروف به رئیس فدراسیون والیبال! عکس

سعید معروف با ادبیاتی تند به شدت از عملکرد فدراسیون والیبال انتقاد کرد

کنایه‌های تند کاپیتان تیم ملی والیبال به رییس فدراسیون

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار متنی تند در صفحه اینستاگرامش به شدت از عملکرد رییس فدراسیون والیبال انتقاد کرد.

این در حالی است که احمد ضیایی رییس این فدراسیون، طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان به احتمال زیاد خیلی زود پست ریاست فدراسیون والیبال را ترک خواهد کرد اما کاپیتان تیم ملی گویا در حمله به رییس خیلی عجله داشته و نتوانسته چیزی حدود یک ماه صبر کند تا ضیایی به صورت اتوماتیک فدراسیون را ترک کند.

احمد ضیایی که از مهره های نزدیک به وزارت ورزش است جانشین داورزنی شده و حالا در جدیدترین اقدامش خوش خبر،سرپرست تیم ملی را از کار برکنار کرده است.


عکس و متن منتشر شده توسط سعید معروف

عکس و متن منتشر شده توسط سعید معروف

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله تند سعید معروف به رئیس فدراسیون والیبال! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..