تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال شاگردان ترکاشوند و نفرزاده در تهران/ نبرد تماشایی هفته در مشهد

جدال شاگردان ترکاشوند و نفرزاده در تهران/ نبرد تماشایی هفته در مشهدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال چهارشنبه با برگزاری 6 مسابقه در تهران، گنبد، ارومیه، مشهد، سیرجان و تبریز پیگیری خواهد شد.

در آغاز هفته دوم مسابقات لیگ برتر و در ارومیه تیم دورنای این شهر به مصاف قهرمان آسیا، یعنی تیم خاتم اردکان می‌رود.اردکانی‌ها که در دیدار هفته نخست خود مقابل شهرداری ورامین تن به شکست 3 بر یک داده بودند، در این مسابقه به دنبال پیروزی هستند تا اولین برد خود را کسب کنند. دورنا که تیم تازه وارد لیگ است و از بازیکنان جوان و کم تجربه بهره می برد، کار سختی مقابل بازیکنان سرشناس و با تجربه اردکان خواهد داشت. داوود نافعی به همراه مهدی نویدی قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهند داشت.

در دیگر دیدار هفته دوم و در مشهد تیم پیام مشهد که به تازگی با به خدمت گرفتن سید محمد موسوی، ستاره ملی پوش والیبال ایران سر و صدای زیادی به پا کرده است، به مصاف تیم شهرداری ورامین خواهد رفت. جبار قوچان نژاد در هفته نخست به همراه تیم پیام مشهد مقابل کاله در آمل تن به شکست داد و در این بازی خانگی به دنبال کسب پیروزی است. دیدار بین دو تیم پیام مشهد و شهرداری ورامین را مرتضی اکرمی و مهرداد شوشتری قضاوت خواهند کرد.

سومین مسابقه هفته دوم لیگ برتر والیبال بین دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و سایپا تهران در سیرجان برگزار خواهد شد. سایپا هفته اول را با پیروزی مقابل عقاب پشت سر گذاشت و سیرجانی ها نیز در هفته اول موفق به شکست دادن تیم والیبال دورنا شدند. حالا هر دو تیم برای دومین پیروزی خود در سیرجان با هم دیدار می کنند.

حمید راهجردایان به عنوان داور اول و امید فولادی به عنوان داور دوم این مسابقه را بین دو تیم سایپا و ایرانیان سیرجان قضاوت خواهد کرد.

تیم والیبال کاله آمل که هفته اول در خانه به یک پیروزی خوب مقابل مشهدی ها دست پیدا کرده بود، در هفته دوم این رقابت ها به مصاف تیم شهرداری تبریز خواهد رفت. تبریزی‌ها در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال با قرعه استراحت روبه رو شده بودند و این هفته در خانه اولین مسابقه خود را برگزار خواهند کرد. کیوان عابدزاده به عنوان داور نخست دیدار دو تیم شهرداری تبریز و کاله آمل را سوت خواهد شد و مسعود قاری نیز وی را در امر داوری این مسابقه یاری می‌کند.

تیم پیکان تهران که با تغییر و تحولات گسترده نسبت به فصل قبل و حضور محمد ترکاشوند روی نیمکت سرمربیگری خود لیگ 97 را آغاز کرده است، پس از پیروزی در دیدار هفته نخست مقابل شهرداری ارومیه در هفته دوم به مصاف تیم عقاب خواهد رفت. نبرد دو تیم تهرانی از ساعت 16 روز چهارشنبه و در خانه والیبال تهران آغاز می شود. احمد سرمرست و میثم پارسا داوران این جدال خواهند بود.

تیم شهرداری گنبد که هفته نخست در خانه به یک پیروزی خوب مقابل شهرداری اراک دست پیدا کرد، در هفته دوم این مسابقات به مصاف تیم شهرداری ارومیه خواهد رفت. گنبدی ها در هفته دوم نیز همانند هفته نخست میزبان هستند و از امتیاز میزبانی بهره می برند.

تیم شهرداری ارومیه که هفته اول در خانه مغلوب پیکان تهران شد در تلاش است در این دیدار خارج از خانه به اولین برد خود دست پیدا کند. با این حال ارومیه‌ای ها کار سختی مقابل گنبدی خواهند داشت که هواداران بی شماری از این تیم حمایت می کنند.  مسعود ذوقی و مرتضی علایی دیدار دو تیم را قضاوت می کنند.

**برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران به شرح زیر است: (ساعت 16)

دورنای ارومیه – خاتم اردکان

پیام خراسان – شهرداری ورامین

فولاد سیرجان ایرانیان- سایپا

شهرداری تبریز – کاله آمل

پیکان – عقاب نهاجا

شهرداری گنبد – شهرداری ارومیه

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

پیروزی خارج از خانه پیکان در شب شکست اردکانی‌ها

تیم والیبال سایپا ۳ – عقاب تهران یک/ نارنجی‌پوشان با پیروزی آغاز کردند

استارت لیگ جدید والیبال با رویارویی ملی پوشان در اردکان

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال شاگردان ترکاشوند و نفرزاده در تهران/ نبرد تماشایی هفته در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..