تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار جالب روزنامه قطری به بازیکنان السد

۷۸۷۹۶۱

۲۸۸۸ بازدید

روزنامه قطری از حربه خاص سرمربی پرسپولیس برابر تیم‌های الدحیل و السد سخن به میان آورد و در این باره به بازیکنان السد هشدار داد.

ایسنا: به نقل از الرای، دو تیم فوتبال پرسپولیس و السد خود را آماده دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کنند. روزنامه الرای قطری قبل از این دیدار هشدار جالبی به بازیکنان السد داد و از حربه خاص کادر فنی پرسپولیس برای شکست دادن نمایندگان قطری سخن به میان آورد.

الرای در این باره نوشت: "معمولا کادر فنی پرسپولیس قبل از دیدارهای بزرگ برابر تیم‌های قطری به جنگ روانی روی می‌آورند. سرمربی پرسپولیس هموازه می‌گوید که تیمش غائبان زیادی دارد و یا اینکه به خاطر محرومیت از سوی فیفا نتوانسته بازیکنان جدیدی جذب کند و این چه بسا باعث شود تا بازیکنان تیم حریف بازی برابر تیم فوتبال پرسپولیس را آسان تصور کنند.

آنها قبل از دیدار برابر الدحیل چنین سخنانی را بر زبان آوردند و برابر السد هم به چنین حربه‌ای پناه بردند. بازیکنان السد و سرمربی این تیم باید در این دیدار متوجه چنین حربه‌ای باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار جالب روزنامه قطری به بازیکنان السد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..