تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو پاسخ ایسکو را داد

۷۸۷۹۵۹

۲۸۸۳ بازدید

مهاجم پرتغالی یوونتوس به سخنانی که ایسکو بر زبان آورد واکنش نشان داد و پاسخ هم تیمی سابق خود را داد.

ایسنا: به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت که بعد از 9 فصل حضور در رئال مادرید و کسب عناوین زیاد این تیم را ترک کند و در تابستان راهی یوونتوس شود. خط حمله رئال در غیاب ستاره پرتغالی خود عملکرد ناامید کننده‌ای داشته است. شکست‌های زیادی باعث شده تا اعتراضات زیادی به رئیس باشگاه رئال مادرید به خاطر فروش رونالدو شود.

ایسکو، هافبک با تجربه رئال مادرید در واکنش به جدایی رونالدو، گفت: رونالدو دوست داشت که از رئال برود. نمی‌خواهیم که بعد از جدایی این بازیکن گریه کنیم و به زودی از این شرایط خارج می شویم.

رونالدو در گفت‌وگویی که با مارکا داشت جواب ایسکو را داد و گفت: ایسکو گفته که نمی‌خواهند گریه کنند؟ این بسیار خوب است. "می‌توانی گریه نکنی".

او در بخش پایانی از صحبت‌های خود به وضعیت رئال مادرید اشاره کرد و گفت: من نمی‌خواهم درباره باشگاه‌های دیگر صحبت کنم. همه عملکرد من را در رئال می‌دانند. در حال‌ حاضر زمان خوبی درباره صحبت کردن از عملکرد من در رئال نیست. ما بازی بسیار مهمی برابر منچستریونایتد داریم. نمی‌توانم درباره بحران در دیگر باشگاه ها صحبت کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو پاسخ ایسکو را داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..