تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بطری آب هوشمند شما را زیر نظر دارد +فیلم

بطری آب هوشمند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آب برای حفظ سلامت مطلوب بدن ضروری است ولی میزان نیاز بین افراد مختلف، متفاوت می‌باشد. مطالعات توصیه‌های متفاوتی را در طی سالیان متوالی ارایه نموده اند ولی در حقیقت نیاز به آب در بدنتان به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله وضعیت سلامت کلی شما، میزان فعالیت بدنی و محل زندگیتان. بنابراین هیچ فرمول واحدی برای همه افراد صدق نمی‌کند و کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان نیاز بدنتان به مایعات کمکتان خواهد کرد که تخمین بزنید چه میزان مایعات را باید هر روز بنوشید. آب یکی از ارکان حیاتی برای بدن انسان می‌باشد و مصرف کافی آب و مایعات در طی روز اهمیت بسیاری دارد و بدون نوشیدن آب ادامه حیات امکان پذیر نمی‌باشد.

این بطری آب شما را زیر نظر دارد. البته این زیر نظر داشتن بد نیست زیرا سعی دارد در زمان مناسب شما را مطلع کند که زمان رسیدن آب فرا رسیده است. با این کار بدن شما آب از دست نمی‌دهد.

نام این بطری آب هوشمند جدید، Hidrate Spark است. طریقه کار بطری هوشمند به این شکل است که هنگامی که زمان نوشیدن آب رسیده است لامپی که روی آن تعبیه شده است چشمک می‌زند و شما را مطلع می‌کند. این بطری حجم آب درونش را توسط سنسورهایی که دارد بررسی می‌کند. سنسورهای آن بر اساس نیاز روزانه آبی که هر فرد احتیاج دارد تنظیم شده است. لامپی که روی آن است به عنوان یک یادآور فلش می‌زند.

تنظیمات Hidrate Spark را می‌توان شخصی سازی کرد. این کار را می‌توان توسط نرم‌افزاری که برای آن تعبیه شده است انجام داد. نام این نرم‌افزار Hydrate App است. این نرم‌افزار بطری آب هوشمند را با تلفن‌همراه، اپل واتچ یا فیت‌بیت شما یکسان سازی می‌کند. توسط این بطری می‌توانید زندگی سالم‌تری داشته باشید. در ادامه فیلمی از این بطری را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

بطری آبی که به تلفن‌همراه شما متصل می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بطری آب هوشمند شما را زیر نظر دارد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..