تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس دانشگاه پیام نور تبریز تغییر کرد

داوود فضلی به عنوان رییس دانشگاه پیام نور تبریز منصوب شد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تبریز با حضور معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان و رئیس دبیرخانه منطقه ۳ دانشگاه پیام نور کشور ، حجت الاسلام جلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در دانشگاه پیام نور استان ، اعضای هیئت رئیسه ستاد استان ، اعضای هیئت رئیسه مرکز تبریز و جمعی از اعضای علمی و اداری مرکز تبریز ، برگزار شد.

معصومی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۴ ساله حاج علیلو ، گفت : حاج علیلو جزو معدود افرادی هست که از همان بدو تاسیس دانشگاه پیام نور در دانشگاه پیام نور فعالیت داشته و در رده های مختلف مدیریتی منشاء خدمات ارزشمندی برای این دانشگاه بوده و امیدوارم در آینده نیز بتوانیم از خدمات و تجارب ارزنده ایشان در سایر قسمتهای دانشگاه بهره مند گردیم.

انتصاب داوود فضلی به عنوان رییس دانشگاه پیام نور تبریز

رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه علی رغم میل باطنی خود استعفای حاج علیلو را پذیرفتم ، گفت : با توجه به مشکلاتی که در اثر کاهش تعداد دانشجو در سیستم آموزشی دانشگاههای کشور ایجاد شده است ، توانسته ایم با وحدت و همدلی و همکاری همه اعضای علمی و اداری دانشگاه را اداره کنیم و بنده از همه همکاران در تمامی مراکز و واحدهای استان و بویژه مرکز تبریز سپاسگزارم .

رئیس دبیرخانه منطقه ۳ دانشگاه پیام نور کشور ضمن بیان اینکه فضلی رئیس جدید مرکز تبریز فردی مومن و متعهد و جوان و خوش فکر هست ، گفت : امیدوارم با همین اتحاد و انسجام و با همکاری همه اعضای علمی و اداری شاهد موفقیت ایشان در سمت جدید بوده و مرکز تبریز را به عنوان مهمترین مرکز استان در تمامی رده ها به موفقیت های استانی و کشوری برسانیم.

حجت الاسلام جلیلی نیز ضمن قدردانی از زحمات حاج علیلو و همکاری و همراهی ایشان با مجموعه نهاد رهبری ، گفت : مسئولیت ها به عنوان امانت های الهی هستند و یکی از نشانه های افراد مومن امانت داری است .

ایشان با بیان پاره ای از مشخصات افراد مومن ، گفت : انسان موفق کسی هست که هنگام تحویل این امانت الهی با سابقه ای درخشان و کارنامه ای قابل قبول این کاررا انجام دهد.

حاج علیلو نیز ضمن قدردانی از زحمات معصومی و حمایت های هیئت رئیسه استان در راستای مرتفع نمودن مشکلات مرکز تبریز و نیز همکاران علمی و اداری مرکز تبریز  ، گفت : مسئولیت برای هیچ کسی ابدی نبوده و نخواهد بود و مهم این است که بتوانیم در این مدت زمان که در اختیارمان قرار می گیرد منشاء خیر و برکت بوده و در راه رضایت خداوند حرکت نماییم.

فضلی رئیس جدید مرکز تبریز نیز ضمن قدردانی از اعتماد معصومی و هیئت رئیسه استان برای تصدی این پست ، گفت : امیدورام بتوانم از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیایم .

ایشان تکریم ارباب رجوع و حفظکرامت انسانی و شان و منزلت همکاران علمی و اداری و تلاش برای موفقیت مرکز تبریز در تمامی زمینه ها را از اهداف اصلی خود برشمرد.

فضلی دارای مدرک ای تخصصی در رشته زیست شناسی بوده و قبلا به عنوان معاون دانشگاه پیام نور مرکز مرند ، مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور استان ، مدیر اموراداری و پشتیبانی دانشگاه پیام نور استان و مدیر آزمایشگاههای دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی فعالیت داشته اند .

انتصاب داوود فضلی رییس دانشگاه پیام نور تبریز

انتصاب داوود فضلی رییس دانشگاه پیام نور تبریز

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس دانشگاه پیام نور تبریز تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..